Pantone predviđa najdosadniju boju godine ikad

06.12.2019.

Asocijacija - uniforma

Pantoneova Boja godine proglašenje je koje se čeka s velikom radošću. Trenutak je to u kojem se postiže nepisani koncenzus, bitnošću paralelan horoskopu, koji sugerira kvalitete na koje valja obratiti pozornost te toj mješavini nadjenuti simboličku nijansu koja ih povezuje. Sjećate li se sveprisutnosti millenial pink ružičaste? Tri godine otkako je Pantone 2016. godine klimnuo glavom kao it boji, još uvijek se nalazi na majicama s izlizanim printovima. Nikad ne možemo izbjeći njezin mučni utjecaj, ali barem je bila utjecajna!



View this post on Instagram

Introducing the Pantone Color of the Year 2020, PANTONE 19-4052 Classic Blue, a timeless and enduring blue hue elegant in its simplicity. Suggestive of the sky at dusk, the reassuring qualities of Classic Blue offer the promise of protection; highlighting our desire for a dependable and stable foundation from which to build. As we cross the threshold into a new era, Pantone has translated the hue into a multi-sensory experience to reach a greater diversity of people and provide an opportunity for everyone to engage with the color. We will be tapping into sight, sound, smell, taste, and texture to make the Pantone Color of the Year for 2020 a truly immersive color experience for all. Link in bio to learn more about Classic Blue. #Pantone2020

A post shared by PANTONE (@pantone) on Dec 4, 2019 at 4:28pm PST

 

Najava boja Boje godine 2020. ne bi mogla biti dalje od, bar u početku inspirativne millenial pink ili gen-z žute. To je “klasično plava” – broj 19-4052. Rječju Mirande Priestly – „Groundbreaking“.

“To je boja koja predviđa što će se sljedeće dogoditi”, rekla je Laurie Pressman, potpredsjednica Instituta za boje Pantone koja bira Boju godine putem Twittera. “Što će nam donijeti budućnost dok odlazimo u večernje sate?” Ako je ikad postojao navod koji je sažeo da u stvari nemamo što reći o boji, to je to!



View this post on Instagram

By extending the sensory reach of PANTONE 19-4052 Classic Blue, Pantone is hoping to reach a greater diversity of people to provide everyone with an opportunity to engage with the Color of the Year 2020 in their own unique way. Pantone partnered with @weareFirmenich, the world’s largest privately-owned fragrance company to create the essence of the “smell” of PANTONE 19-4052 Classic Blue. The scent of PANTONE 19-4052 Classic Blue is a fragrant contemplation of where sky and sea meet – a boundless blue where there is no end. The scent first opens with notes of blue water and sea salt lifted by airy sky. An accord of a fluffy cloud combines with water lily and seaweed, with notes of blue musk, soothing minerals, and ocean timber for depth, calm and a reassuring finish. The smell of PANTONE 19-4052 Classic Blue is brought to life through a candle that will transport you into a state of contemplation and a feeling of optimism for the future. #Pantone2020

A post shared by PANTONE (@pantone) on Dec 5, 2019 at 5:15pm PST

Ono što posebno smeta oko izbora za 2020. nije da je ružan – o ukusima se, dakako, neraspravlja – već je… dosadan. Što je možda i gori zločin. Čak je i izbor za 2018. godinu, parma ultra ljubičaste, koliko god bio razdjeljiviji ipak pokrenuo neku raspravu.

Ne postoji ništa što posebno privlači bilo koga o ovoj plavoj nijansi. Dočarava litaniju suhoparnih asocijacija poput policijske ili školske odore, starog Facebooka i modnih izbora Angele Merkel. Da se radi o evaluacijskom sistemu koji zapadnoj kulturi pridaje boju retrospektivno, 2019. bi sigurno zaslužila ovu boju, no malo tko će se naći inspiriran klasično plavom ulazeći u novu godinu.

Piše:D.M.

Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

I psi zaslužuju luksuz!

U Zagrebu je otvoren Paspalace, najmoderniji boutique hotel za pse u regiji.

Celebi na prosvjedima „Black Lives Matter“

Manekenke Kaia Gerber i Cara Delevingne pridružile su se prosvjednicima ispred Gradske vijećnice u Los Angelesu, a Paris Jackson na njega je došla s parolom „Mir, ljubav, pravda“. Mlada generacija pokazala je da je itekako društveno osviještena, bez obzira na to što je, barem u slučaju ovih djevojaka, rođena sa zlatnom žlicom u ustima

ELLE book club: naslovi koji otvaraju sezonu ljetnog štiva

Ukoričeni hitovi kojima trebate započeti svoje ljetno čitanje

Prvi event u Zagrebu u uvjetima 'novog normalnog' Back to new normal by Adria Media Zagreb!

Prvi event u Zagrebu, u uvjetima 'novog normalnog' održan je jučer u predivnom ambijentu Velveta Caféa! Medijska kuća Adria Media Zagreb, organizator ovog druženja, tako je još jednom opravdala epitet 'prvog na tržištu' kada su u pitanju eventi i organizacija lifestyle događanja, dakako uz odgovorno ponašanje i poštujući sigurnosne mjere Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Ovo će biti it majica ljeta!

Gotovo da nema modne blogerice koja u njoj već nije pozirala za Instagram, a osamdesetih ju je redovito furala rock& roll ikona Debbie Harry. Mislimo da je to dovoljan dokaz cool vibre ovog retro komada

▲ Povratak na vrh