Brad Pitt uhvaćen u savršenom trenutku

07.09.2021.

De’Longhi s Bradom Pittom otvara novo poglavlje u svijetu aparata za kavu

Oscarom nagrađena ekipa ne snima samo holivudske filmove, već i reklame za kućanske aparate, što potvrđuje ekskluzivna kampanja koja je okupila slavnog filmskog glumca Brada Pitta, priznatog redatelja Damiena Chazellea i – De’ Longhi, vodeću marku aparata za kavu u kućanstvu. Pokretanjem međunarodne kampanje, De’Longhi danas otvara novo poglavlje u svojoj bogatoj povijesti na svojoj službenoj YouTube stranici.    

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen eminentni kinematograf Linus Sandgren, dok je zadaća velikana Justina Hurwitza bila glazba za ovu kampanju. Radi se o oskarovcima svjetskog glasa čiji su prepoznati radovi poput filma La La Land, First Man ili Whiplash pomicali ljestvice i standarde Hollywooda. Kampanju također prate i vrhunski foto i video materijali za koje je bio zadužen Lachlan Bailey, inače australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralph Laurena, Emporio Armanija ili Jimmy Chooa.

Massimo Garavaglia, predsjednik uprave kompanije De’ Longhi kaže: ‘Naša kompanija posljednjih godina bilježi uistinu izvanredne poslovne rezultate, dok je proizvodnja vrhunskih aparata za kavu odigrala ključnu ulogu u ovom rastu. Upravo iz tog razloga, vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador branda te prava osoba za ispričati našu De’ Longhi priču ostatku svijeta. Upravo je on istinski nositelj te promotor De’ Longhi duha – hrabar i međunarodan te u isto vrijeme sofisticiran i elegantan’, zaključuje Massimo.

Za mene je kava više od pića

Dobitnik Oscara istinsko uživanje u šalici kave povezuje s europskim načinom života koji ga inspirira. ‘Za mene je kava više od pića. To je ritual koji nam omogućuje da zastanemo i stvorimo trenutak u kojem možemo istinski uživati. Ova kvaliteta, koju većina Europljana zna, također me inspirira’, opisuje Brad Pitt koji ne može zamisliti savršen dan bez najmanje tri šalice svog omiljenog cappuccina. ‘Moj jutarnji ritual, koji popodne nadograđujem dodatnom šalicom espressa.’

Harmonija, kvaliteta i elegancija kvalitete su brenda, zbog kojih je Brad Pitt vidio uspješno partnerstvo s brendom De’Longhi. ‘Sada još više cijenim njihov osjećaj za detalje. Tipičan talijanski dizajn i pažnja koju posvećuju osmišljavanju proizvoda za one koji će ih koristiti. Detalji koji na prvi pogled možda nisu očiti, ali na kraju imaju velik utjecaj na naše živote.’

Uđite u snimanje iza kulisa s poznatim glumcem

Uz slavnog glumca i redatelja, svoj pečat kampanji dodala su još dva dobitnika Oscara, snimatelj Linus Sandgren i skladatelj Justin Hurwitz koji su inspiraciju za izvornu glazbenu pratnju crpili iz redateljeve ideje i Bradova neusporedivog šarma. Video vodi gledatelje iza kulisa Bradove svakodnevice, od kupnje zrna kave do vožnje ulicama Los Angelesa na svom motoru i kratkog zaustavljanja na benzinskoj postaji. Radnja opisuje trenutke kojima se većina nas veseli – dolazak kući i konačno opuštanje uz odličnu kavu.

Cilj kampanje je podići svijest o onom savršenom trenutku u kojem svi uživamo prilikom ispijanja našeg najdražeg napitka, koji nam svakodnevno daje snagu za sve izazove koji su pred nama – kave. Prigodno nazvan ‘Perfetto moment’, uistinu dočarava onaj savršen trenutak kada se možemo opustiti te uživati u okusu, mirisu i aromi ovog napitka koji ima blagotvorni učinak na organizam i život.

De’ Longhi Grupa jedan je od globalnih lidera u segmentu kućanskih aparata, posvećenih svijetu kave, kuhanja, klimatizaciji te kućnoj njezi. De’ Longhi brand distribuira svoje proizvode u 120 zemalja te zapošljava više od 9.000 ljudi na globalnom tržištu. De’ Longhi je brand osnovan 1974. godine, dok njihov portfolio sadrži i poznate svjetske brandove poput Kenwooda (svjetski lider u sektoru pripreme hrane), Braun (segment kuhanja i njege) te Ariete (segment inovativnog dizajna u pripremi hrane, čišćenju te glačanju). Osim navedenih renomiranih brandova, od prošle godine De’ Longhi grupa je i vlasnik Capital Brandsa, odnosno kompanije u čijem su portfelju brandovi Nutribullet i Magic Bullet. De’ Longhi kompanija je danas pod stručnim vodstvom Giuseppea de’ Longhija (Predsjednika Uprave), Fabia de’ Longhija (člana Uprave) te Massima Garavaglia (generalnog managera).

Više informacija o kampanji te o De’ Longhi brandu možete pronaći na službenim web stranicama – https://www.delonghi.com/hr-hr.

Pročitajte i...

alDente zagreb

Al Dente, nova destinacija za uživanje u mirisnoj Hug &Punch kavi!

U samom srcu Zagreba smješten je dobro poznati restoran Al Dente u kojem chefovi spajaju talijansku i mediteransku kuhinju koristeći kvalitetne i svježe namirnice lokalnih proizvođača, tjesteninu iz vlastite proizvodnje, posebno osmišljeno brašno za pizze te mliječne proizvode iz male obiteljske mljekare u blizini talijanskog Napulja, a uživanje u popuno drugačijoj ponudi od one na koju smo navikli, zaokružilo je uvrštavanje Hug&Punch specialty kave.

Što vaša kava govori o vama

Puno više od toga da volite pjenu ili ne volite hladno mlijeko. Kakvu kavu naručujete štošta otkriva o vašem karakteru: jeste li perfekcionistica ili šlampavica, introvert ili ekstrovert, dinamični ili pomalo usporeni…

5 najšarmantnijih filmskih lopova

Omar Sy, alias Lupin u istoimenoj nas je Netflixovoj seriji potpuno osvojio. Dok čekamo treću sezonu prisjetili smo se i drugih neodoljivih filmskih lopova

Pripremite svoj mirisni kućni piling od kave

Iskoristite talog turske kave i pripremite mirišljavi piling za vašu kožu

angelina jolie

Angelina Jolie otkrila kako joj je razvod od Brada Pitta utjecao na karijeru

Angelina Jolie vraća se na velike ekrane u akcijskim ulogama

Suvremen detalj u interijeru za vrhunsko uživanje u kavi

Za one kojima su podjednako bitni vrhunska kvaliteta i bezvremenski stylish dizajn koji će oplemeniti vaš prostor, tvrtka De’Longhi je predstavila vrhunsku inovaciju za majstorsku pripremu kave

▲ Povratak na vrh