Kampanja #EUBeachCleanUp za čišće more

19.11.2020.

Akcija čišćenja podmorja na plaži Podrače u Brelima u kampanji čija su zaštitna lica legendarni Štrumpfovi

Svake godine milijuni tona smeća završe u oceanima, a do 2050. bi u njima moglo biti više plastike nego ribe. Iz tog razloga Europska unija svake godine organizira kampanju #EUBeachCleanUp, kojom nastoji potaknuti građane da daju svoj doprinos smanjenju onečišćenja naših mora i oceana.

U cijelu priču, uključeni su i legendarni Štrumpfovi, kao zaštitna lica kampanje, koji više od 60 godina prenose univerzalne vrijednosti poput solidarnosti, hrabrosti, tolerancije, rada, poštivanja prirode i okoliša.

Tim je povodom Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj organiziralo akciju čišćenja podmorja na plaži Podrače u Brelima zajedno s Bikini Dive klubom. Hrabri ronioci vadili su smeće na dubini većoj od 30 metara kako bi pomogli u smanjenu onečišćenja mora. Ovakvih hvalevrijednih akcija priželjkujemo puno više, a čist okoliš, more bez smeća i borba protiv klimatskih promjena naša je budućnost.

Do 2025. godine sve države članice UN-a obvezuju se spriječiti i značajno smanjiti onečišćenje mora, uključujući morski otpad i onečišćenje hranjivim tvarima.

Fotografije:  Mate Milutina

Pročitajte i...

Izložba Art Ecology - Art for the Oceans

21. listopada u 19 sati u prostorijama Francuskog instituta, Preradovićeva 5, Zagreb otvara se izložba fotografija i skulptura Art Ecology - Art for the Oceans

David Attenborough oborio rekord u broju sljedbenika na Instagramu i zašto je to važno

Sir David Attenborough oborio raniji rekord Jennifer Aniston i u manje od 5 sati dostigao milijun sljedbenika

Živjeti i raditi ekološki (I)

Kratka priča o Danielle i Tomu Raffield, zaljubljenicima u dizajn i prirodu

Gucci umjesto pozivnica za reviju poslao košare organskog voća i povrća

Kvrgave tikvice i mirisne breskve s potpisom talijanskog modnog diva

Divna inicijativa iz kuće Alexander McQueen

Vjetar u leđa mladim talentima

▲ Povratak na vrh