Neodoljiva privlačnost novog Givenchy parfema

17.02.2021.

Kako karizma nema odlike godina niti spola, tako ni talent ne može biti nametnut. Givenchy ističe sve dobre vibracije svog mirisa, predstavljajući jedinstven izazov, otvoren za sve!

Magnetna pokretna sila Irresistible mirisa je neumoljiva. Istinski koncentrat čistog zavođenja, miris koji opija, ujedinjuje te odjekuje oslobađajućim naletom smijeha.

Bočica u obliku prizme

Bočica IRRESISTIBLE GIVENCHY reflektira svježinu te blistavost nove Eau de Toilette.  Dizajn iznova interpretira Givenchy znak, prizmu, kroz svjetlucavo, višeslojno staklo koje se igra sa svjetlosti te poprima nijansu ružičastog mirisa. Oblik prizme poput dragocjenog kaleidoskopa s dozom mode: komadić ružičaste vrpce koja grli vrat mirisa.

Potpuno neodoljivo

Irresitible Givenchy Eau de Toilette je stvoren od strane Fanny bal, Dominique Ropion i Anne Flipo. Predstavljaju miris prožet blistavom, voćnom ružom i nježnim mošusom koji je prožet drvenastim notama. Obgrljen svježinom ružine vodice, miris postaje kristalno čist i prozračan. U kombinaciji sa izuzetno elegantnim irisom, ruža poprima nenadmašnu punoću koja nosi oštre note pupoljka crnog ribizla. Kada priroda cvjetnog buketa susretne drvenasto lice cedrovine, ultimativna fuzija sa bijelim mošusom stvara efekt druge kože.

Novi, sjajni Irresitible Givenchy Eau de Toilette je koncentrat ženstvenosti koji zaranja u prostranstvo svježine.

Sada je dostupna i  Eau de Toilette, IRRESISTIBLE GIVENCHY nastavlja slaviti pokret i slobodu.

Fran Summers je neodoljiva zbog svoje živahnosti i prirodne ljepote. Magnetizam kojim ona ostaje vjerna sebi. Njezina ekipa ju slijedi u stopu: Larsen Thompson, Ambroise Mendy, Lea Elui… slobodni duhom, kao i ona, hrabro izražavaju svoju osobnost. Oni ne kopiraju nikoga, prepuštaju se do krajnjih granica kako bi bili slobodni i jedinstveni, naprosto neodoljivi!

Slijedite svoj tok kako biste se bolje povezali sa drugima. Osjećaj je prezentiran u filmu i digitalnoj kampanji, gdje Fran Summers  dijeli trenutak zaigranosti i sreće sa svojom ekipom, bilo da plešu u plesnoj dvorani ili pod pariškim nebom.

Kako karizma nema odlike godina niti spola, tako ni talent ne može biti nametnut. Givenchy ističe sve dobre vibracije svog mirisa, predstavljajući jedinstven izazov, otvoren za sve!

Želja za okupljanjem i povezivanjem jedni sa drugima nikada nije bila jača, stoga je Givenchy osmislio izazov kroz koji poziva kandidate da podijele svoju energiju te izraze svoju jedinstvenost kroz neodoljive plesne pokrete. Samo je jedno pravilo: morate se prepustiti!

Videom koji bude postavljen na mrežama TikTok ili Instagram, natjecatelji imaju mogućnost pobijediti i postati novi ambasadori iduće Irresistible digitalne kampanje koja će biti puštena povodom lansirana novog mirisa Eau de Toilette!

Za više informacija, posjetite #irresistible Givenchy challenge, givenchybeauty Instagram ili TikTok profil.

Pravila natjecanja su dostupna putem adrese: https://www.givenchybeauty.com/int/en/irresistible/IrresistibleChallengeFeb21.html

Foto: Instagram givenchybeauty

Pročitajte i...

The Weeknd ostao vjeran crvenom sakou i na Super Bowlu - po čemu je ovaj poseban?

Solo nastup pjevača na Super Bowlu uvelike se razlikovao od onih prethodnih godina

#FashionReinvention prema receptu slavnih svjetskih dizajnera

Dok odbrojavamo dane do devetog izdanja Elle Style Awards, ove godine u znaku #FashionReinvention kampanje, osvrćemo se na rad nekolicine modnih kuća koje su kroz godine proživjele vlastite reinvencije, više ili manje uspješno.

Odvažna kombinacija boja koju ćemo ove hladne sezone obožavati

Inspiracija s modnih pisti za kombinacije u kojima je nemoguće proći neprimijećeno

Konačno znamo tko je novi kreativni direktor kuće Givenchy

Francuska luksuzna kuća predstavila je nasljednika Clare Waight Keller

Što čeka Givenchy nakon odlaska Clare Waight Keller?

Igra modnih glazbenih stolica nastavlja se unatoč trenutnoj situaciji!

▲ Povratak na vrh