Novom kampanjom Let’s do beautiful Douglas redefinira ljepotu!

12.05.2021.

U godini u kojoj obilježava 111. godina postojanja, nova LET'S DO BEAUTIFUL kampanja pokazuje ono za što se Douglas danas zalaže kao moderna i otvorena beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju.

Odgovor na pitanje ‘Što je lijepo?’ nije slika, već stav: Mi smo (jednako) lijepi kao i naši postupci.

Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije, objašnjava: ‘Ova kampanja pokazuje stav i formulira tvrdnju: to je naše obećanje javnosti. Slavimo ljepotu u njezinoj raznolikosti – odmičemo se daleko od tradicionalnog jednodimenzionalnog koncepta vanjskog izgleda prema modernom, holističkom razumijevanju ljepote. Kampanja LET’S DO BEAUTIFUL također je apel da prepoznamo ljepotu ne samo u čovjekovom izgledu, već i u svemu onome što čini individualnost osobe – osobnost, stav, ponašanje i fizionomija.’

Što je zajedničko upečatljivom profilu 75-godišnjakinje, ponosnom držanju žene oboljele od raka kojoj je amputirana dojka i našminkanom muškarcu? Oni su dio LET’S DO BEAUTIFUL marketinške kampanje koja je uvod u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu. Kampanja pokazuje više od prelijepih slika – ona je sredstvo koje promiče ljepotu raznolikosti te poziva na ‘lijepa djela s integritetom’. Ime kampanje govori sve i inicira radikalnu promjenu: prelazak s čisto vanjske definicije ljepote na cjelovito razumijevanje i djelovanje temeljeno na određenim vrijednostima. Kampanja se temelji na brojnim istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja prekrasnih ljudi. Ova kampanja tako odražava svrhu tvrtke i novu stratešku orijentaciju Douglasa.

‘Mijenjanje klišeja u industriji ljepote dio je načela na kojima počiva naša tvrtka. Međutim, ovaj put idemo korak dalje. Pozivamo na više ljubaznosti, empatije i tolerancije. Mijenjamo perspektivu i prebacujemo se s lijepog izgleda na lijepa djela jer je u konačnici to najvažnije’, izjavila je Susanne Cornelius, direktorica marketinga u Douglas grupaciji

Kampanja je komunikativno ‘produženje’ svrhe tvrtke i obećanje: Mi činimo lijepe stvari. Ovo obećanje Douglas sada pretvara u poziv javnosti da učini isto.

Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa u Hrvatskoj, izjavila je ovom prigodom: ‘Iznimno smo ponosni što smo dio ove kampanje koja će označiti prekretnicu u beauty industriji. Osim što kampanja promiče potpuno novo shvaćanje ljepote, ona nas potiče da budemo i bolji ljudi, stoga je cijeli tim u Hrvatskoj ozbiljno shvatio zadatak koji je pred nama, naročito zato što je danas važnije nego ikada biti human i činiti lijepe stvari. Trudimo se implementirati vrijednosti na kojima počiva kampanja u svakodnevni život i postupke jer vjerujemo u svrhu koju promičemo i želimo napraviti promjenu. Nadamo se da će važne poruke kampanje doprijeti i do kupaca na hrvatskom tržištu, a naročito do mlađih generacija koje su prečesto izložene pritisku okoline i čije se poimanje ljepote svodi isključivo na vanjski izgled. Ne smijemo nikada zaboraviti – nije važno jesmo li visoki ili niski, s plavim ili smeđim očima, svjetliji ili tamniji. Što radimo sa svojim životom i kako tretiramo druge je ono što nas čini lijepima i jedinstvenima!’

Na samom početku kampanje vizualno uočljiv TV spot emitirat će se u različitim formatima i putem različitih kanala, a bit će popraćen offline kampanjom s neočekivanim vizualima i naslovima koji potiču na razmišljanje kako bi se proširila ideja kampanje, odnosno pokazalo kako smo lijepi koliko su lijepa i naša djela.

Pročitajte i...

Kako pravilno očistiti lice i druga beauty pitanja: napokon odgovori na vječne dileme

Čak i ako ste uvjereni ste da znate baš sve o šminkanju, njezi kose i kože, za svaki slučaj provjerite imate li besprijekorne kozmetičke navike

Kada je vrijeme za botoks i druga anti-age pitanja i odgovori

Vi ste pitali, a mi smo doznali odgovore: kada je vrijeme za prvu anti-age kremu, a kad za prvi botoks, koji tip kože sporije stari i koliko novca treba potrošiti da izgledamo mlađe nego što to pokazuje naša osobna iskaznica

elemis

6 savjeta za zdravu i sjajnu kožu

'Dewy', 'radiant', 'glowing', 'glass', 'illuminating' i 'glossy' pridjevi su kojima se najčešće opisuje najnoviji beauty trend u izgledu kože, svježe poput rose. Kako ga postići?

Naša koža je veliki emotivac

Sigurno ste primijetili da se intenzivna i promjenjiva raspoloženja odražavaju na epidermi, što su fenomeni koje istražuju psihodermatologija i neurokozmetika

Strah od starenja

Davno ste odlučili dostojanstveno se prepustiti učinku vremena, ali niste ni primijetili kad ste počeli popuštati pod pritiskom okoline i zdvajati nad svojim odrazom. Jeste li svjesni razlike između vaše slike o sebi i načina na koji vas vide?

Autentična ljepota od sada je dostupna i online

Proizvodi koji se pridružuju globalnom pokretu održive potrošnje i proizvodnje te predstavljaju primjer buđenja ekološke svijesti u kozmetičkoj industriji su proizvodi koji stoje iza holističkog projekta pod nazivom Authentic Beauty Concept (ABC)

▲ Povratak na vrh