5 glavnih trendova koji će odrediti budućnost beauty industrije

30.06.2020.

Što nas sve očekuje?

Svijet ljepote danas se razvija brzo, a ponekad i nepredvidivo. Naime, glavne trendove više ne postavljaju samo proizvođači; moraju se prilagoditi zahtjevima potrošača i odgovoriti na sociokulturne promjene u društvu. Neki fenomeni se kod nas još nisu pojavili zbog objektivnih okolnosti, ali to ne znači da neće biti utoliko zanimljivije naučiti o njima i isprobati na sebi, pa krenimo!

Koža na dijeti

Kada bi proizvođače pustili na slobodu, dnevno bismo nanosili deset različitih krema i seruma. Moramo se već i ovako pomiriti s činjenicom da se u Aziji o koži brinu stoljećima te su prije nekoliko godina brendovi tu tradiciju uzdigli na rang trenda. I preplavili nas serumima, uljima, losionima, zaštitnim proizvodima, koje bismo trebali nanositi jedan za drugim, ne zaboravljajući klasične kreme. Takvo prosipanje više nije bitno. Objave na društvenim mrežama kozmetičara i ljubitelja proizvoda ljepote pozivaju na štednju u njezi. Njihov argument: stanice mogu apsorbirati samo određenu količinu tvari. Ostali, čak i najskuplji prozivodi, ostaju bez posla. U najgorem slučaju izazivaju iritaciju kože, što se očituje svrbežom i osipima. Stoga su odbačeni nedavni trendovi, poput multimaskiranja, njege u deset koraka i pet kozmetičkih postupaka tjedno. Važno je držati kožu na dijeti, smanjujući njezinu prehranu na minimum. Pod hashtagovima #skindiet i #skipcare, korisnici objavljuju ne samo zdravu hranu, već i fotografije kozmetičkih proizvoda koji su zamijenili cijeli arsenal, kao i fotografije toaletnih torbica prije i nakon prinudnog detoksiranja. Shvativši da mogu zaraditi, marke su pokrenule proizvodnju univerzalnih krem ​​seruma, losiona s uljem i balzamom “za sve tipove kože”.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Sep 23, 2019 at 9:00am PDT

Clean beauty

Sljedeći trend je čista ljepota. U prodaju su u velikom broju izašli proizvodi bez parabena, sulfata, mineralnih ulja i eko-ambalaže. Iako stručnjaci uvjeravaju kako je koncentracija sumnjivih tvari koju kozmetika navodno sadrži apsolutno bezopasna, fobija potrošača i dalje raste. “Kad ljudi saznaju da proizvod ne sadrži parabene ili sulfate, smiruju se i ne pokušavaju shvatiti s čime su zamijenjeni”, požalio se predsjednik Clarinsa Christian Courtin. “A među prirodnim sastojcima ima i otrova.” Ponekad zamjena parabena samo pogoršava stvari. Na primjer, neke marke koriste med kao konzervans. Ali med je alergen. Njegova reakcija s ostalim sastojcima na koži je nepredvidiva. ” Eminentni američki dermatolog Nicholas Perricon, tvorac vlastitog branda Perricone MD, u potpunosti se slaže s Christianom Courtinom te uvjerava da je optimalna količina prirodnih sastojaka u formuli 20%. Više je besmisleno. Što se tiče eko pakiranja, prazne staklenke i boce mogu se donijeti u trgovinu kako bi ih ponovo napunili vodeći računa o prirodi i štedeći proračun.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Sep 10, 2019 at 9:36am PDT

Želim znati sve

Drugi napredni fenomen su kožni intelektualci. Ova je titula dodijeljena kozmetičkim stručnjacima. Oni koji pažljivo prate bilo koje pojave u svijetu ljepote, temeljito proučavaju sastav i mogućnosti novih proizvoda. Svjesni su svih trendova, tračeva i horor priča. Koriste svu kozmetiku i gadgete. Spremni provesti sate pregledavajući konzultante, svađaju se na forumima i u komentarima o bilo kojem pitanju. Kožni intelektualci troše ogromne količine na nove uređaje, proizvode, tretmane. Oni danas formiraju javno mišljenje. A to znači i trendove. Nije tajna da odjeli za razvoj brenda aktivno uzimaju u obzir internetske trendove. Ali ozbiljan nedostatak kožnih intelektualaca je taj što žele pronaći tajni trik, osuditi marku za sabotažu ili pronaći inkriminirajući dokaz. Usput, spomenuta histerija s parabenima uglavnom leži upravo na njihovoj savjesti. Ipak, sjajno je što su zahvaljujući njima beauty potrošači danas postali puno sofisticiraniji i napredniji. A neki su mitovi i horor priče, nadamo se, zauvijek zaboravljeni.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Aug 25, 2019 at 8:54am PDT

Ja, robot

Aparati su provalili vrata kozmetičkih salona. Čišćenje, masaža, anticelulit, protiv akni i ostali uređaji postali su važan dio arsenala korisnika ljepote. Pogotovo u azijskim zemljama. Japanske i korejske prodavaonice prepune su uređajima. Istina, na kojem mjestu ih iskoristiti, europski potrošač često neće moći pogoditi. Na primjer, kako vam se sviđa aparat za usta? Pomaže u uklanjanju nazolabijalnih bora i učvršćivanju. A silikonski prsten protiv oticanja nogu? Napredni kućni uređaji učinit će sve bez napora s vaše strane. Oni će očistiti pore, ublažiti napetost oko očiju i vrata, sušiti akne ciljanim laserskim snopom i zategnuti kožu ultrazvukom, mišićnom stimulacijom ili vibracijskom masažom. Proizvođači poseban naglasak stavljaju na LED uređaje koji obnavljaju kožu izlaganjem svjetlosti. Paradoks: spremni smo platiti tisuću kuna za staklenku napredne kreme, ali škrtit ćemo na masažeru ili LED lampici za borbu protiv akni za isti novac.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Aug 21, 2019 at 6:52am PDT

Sestrinstvo

U beauty oglašavanju dominiraju teme feminizma i ženskog prijateljstva. Čini se da holivudski skandal s maltretiranjem, aktivnim promicanjem seksualne tolerancije i ravnopravnosti spolova nije ostavio izbora za redatelje, scenariste i trgovce. Priopćenja za parfeme ne slave njihovu seksualnost i senzualnost, kao prije, već žensku neovisnost, snagu i povezanost. Charlize Theron u J’adoreovom novom oglasu za Dior, prvi put hoda ne sama, već u društvu istomišljenika. Cate Blanchett, nepromjenjivo lice linije Si, Giorgio Armani, ima čitavu međunarodnu zabavu s kineskom glumicom Elaine Yiu i top-modelima svjetske klase – Engleskinjoma Adwoa Aboahom i Portugalkom Sarah Sampaio. A novi ženski miris, Calvin Klein, predstavljaju dvije glumice Lupita Nyong’o i Saoirse Ronan odjednom. Pod sloganom Ja sam žene oni nas pozivaju da se ne takmičimo, već da pomažemo jedne drugima. Poslušajte ovu poruku, uništite muške stereotipe o ženskom prijateljstvu, pomozite ženama … i da, ne zaboravite kupiti parfem za sebe!

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Pročitajte i...

10 bijelih košulja koje ćete nositi cijelo vrijeme

Najljepše bijele košulje s high end i high street potpisima

Outfiti za vašu gornju polovicu za #WFH video konferencije

Gore košulja, a ispod stola čupave papuče!

▲ Povratak na vrh