Američki beauty brend Urban Decay za zaštitna lica izabrao nestandardne beauty idole

25.02.2020.

Poruka s kojom u potpunosti slažemo: različitost je lijepa!

Američki beauty brend Urban Decay, najpoznatiji po svojoj kultnoj Naked paleti sjenila za oči te „cruelty free“ proizvodima, nije mogao odabrati bolja zaštitna lica za svoju kampanju.

Svi pričaju o prihvaćanju i slavljenju različitih tipova ljepote, a na kraju najčešće ipak za kampanju odaberu klasičan tip ljepote- mršavu manekenku, najčešće bijele boje kože. Sve više i glasnije se traži uključivanje različitih tipova ljepote u popularnu kulturu, ne samo taj jedan. Poruka prihvaćanja sebe kao lijepoga bez obzira na oblik tijela, boju kože i ostale fizičke faktore često je u nepravedno zanemarena od strane beauty industrije. Urban Decay je ono o čemu drugi samo pričaju uistinu proveo u djelo. Za kampanju su tako odabrali popularnu američku repericu Lizzo, dobitnicu 3 nagrade Grammy, koja se ponosi  svojom figurom i promovira „ body positivity“. Kampanja, zgodnog naziva „Pretty different“, traje od prošle godine, a upravo se nastavlja kroz zabavne videe koji promoviraju novi proizvod: Brow Gel.

 

Drugo lice kampanje, američki glumac Ezra Miller nedavno se deklarirao „rodno fluidnim“, pojavljujući se na crvenim tepisima premijera svojih filmova našminkan te u odjeći koja se tradicionalno smatra ženskom. I on se bori za slobodu pojedinca da izrazi svoje „pravo ja“, a ako to želi kroz make up, zašto ne? U kampanji su tu još i glumica Joey King, te pjevačice KarolG i CL. Ovu kampanju trebamo dakle pohvaliti iz dva razloga, s jedne strane zbog snažne pozitivne poruke, a s druge zbog odličnih proizvoda.

 

 

 

Piše: J.R.

Fotografije: Urban Decay, Youtube

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh