Beauty brendovi radije biraju influencere nego celebrityje

10.02.2017.

Čini se da polako prolazi vrijeme kada su iza promocije kozmetičkih proizvoda stajale popularne glumice, pjevačice, manekenke...

I dok su se kozmetičke kuće prethodnih godina natjecale tko će angažirati slavniju celebrity osobu, čini se kako to vrijeme polako postaje prošlost.

Naime, zadnji podaci s američkog tržišta, a ono je najbogatije i najveće u kozmetičkoj industriji, govore da se kozmetičke kompanije okreću zvijezdama na društvenim mrežama, tzv. influencerima.

Tako je brand Covergirl angažirao Nuru Afia i Jamesa Charlesa, Maybelline je odabrao Mannyja Gutierreza i Shaylu Mitchell, M.A.C. se odlučio za Gabriela Zamoru i 9 drugih beauty bloggera koji su kreirali svoje nijanse novih ruževa. Kompanija L’Oreal ima cijelu mrežu influencera, uključujući i Oliviju Culpo.

Zadnju suradnju objavio je Revlon, kojeg su do sada zastupale zvijezde poput Emme Stone, Halle Berry i Olivije Wilde, i to s nekoliko influencera koji iza sebe imaju “vojsku” pratitelja; od vloggerica Kandee Johnson i Gigi Gorgeous, blogerice “Girl Meets World star” Sabrine Carpenter do vizažistice slavnih Etienne Ortega.

Zajedno, svi oni imaju doseg od 14,9 milijuna pratitelja – samo na Instagramu!

“ba” like a sheep get it

A photo posted by Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter) on

N. P.

Fotografija Profimedia

Pročitajte i...

Filtrirane i editirane fotke na društvenim mrežama mogle bi biti kažnjive

Novi zakon propisuje da se uz obrađene fotografije pojasni kako su točno izmijenjene

kara del toro

Još jedna laž na Instagramu: Selfie u ogledalu zapravo nastaje bez ogledala?

Razdor između Instagram vs. Reality postaje još dublji

Milenijalci ovisni o igli estetskog kirurga

Inspirirani društvenim mrežama i odlučni oko ideje da su prirodni izgled i retorika 'manje je više' precijenjeni, milenijalci se sve masovnije okreću novim kodovima fizičkog izgleda à la carte. Rezultat? Pretprošle su godine prvi put brojem estetskih zahvata nadmašili generaciju između 50 i 60 godina!

Fantastična Cruella makeup kolekcija stiže 13. svibnja u Hrvatsku!

Poželjna kolekcija punk-rock crvenih i sjajno metalnih nijansi kojima nećete moći odoljeti dolazi u MAC trgovine

Kraj jedne ere: Kako je selfie postao sinonim za selfish… i što pandemija ima s tim

Jeste li primijetili promjenu na društvenim mrežama? Nakon godina probijanja kroz nepregledne gomile fotošopiranih autoportreta, napućene usnice i Bambi eyes počinju nestajati s radara virtualne zbiljnosti. To je vrlo vjerojatno jedina pozitivna stvar koja nam se dogodila u 2020.

▲ Povratak na vrh