Blagodati plivanja za dušu i tijelo

02.08.2021.

Plivanje je kao stvoreno da se vratite u top formu, učvrstite mišiće, riješite stresa i napunite baterije u svakom pogledu. Iskoristite ljetovanje da učinite nešto za sebe

Ako inače nemate vremena ili discipline za tjelovježbu, boravak na moru idealna je prilika da učinite nešto za svoje tijelo. Ono je stvoreno za kretanje, a ne sjedilački način života, stoga mišići vape za time da ih se upotrijebi. More nam pruža savršenu priliku za terapiju plivanjem.

Različiti stilovi kao što su prsni, leđni i kraul pomoći će vam oblikovati tijelo svaki na svoj način, budući da jačaju različite skupine mišića. Stoga ih je najbolje kombinirati.

Prsni stil upošljava mišiće prsnog koša, ruku i bedara, a budući da isteže i one trbušne pomaže na putu ka željenom idealu čvrstog, ravnog trbuha. Zahvaljujući njemu možete se riješiti masnih naslaga te celulita na rukama i nogama. Osim toga, spomenuti dijelovi tijela dobit će ljepši oblik. Ipak, imate li problema s lumbalnim ili vratnim dijelom kralježnice, nemojte ga pretjerano upražnjavati, odnosno plivajte tako da vam noge budu dublje u vodi kako bi tijelo došlo u uspravan položaj. Osjetite li neugodno stezanje u vratu, prebacite se na leđni stil.

Leđno plivanje također jača mišiće na rukama, a širi i ramena, te je odličan lijek za nepravilno, pogrbljeno držanje. U tom je smislu bolje istovremeno zamahivati s obje, umjesto naizmjenično s lijevom pa desnom rukom. Leđni stil pomaže ukloniti masno tkivo s trbuha bolje od trbušnjaka, a kako jača i glutealne mišiće savršen je recept za čvrstu stražnjicu.

Kraul je fizički najzahtjevniji način plivanja kojim možete potrošiti više energije nego na treningu u teretani. Kad plivate na taj način aktivne su gotovo sve skupine mišića, a dodatna mu je prednost što lijepo oblikuje struk.

Plivanje je potrebno uskladiti s disanjem, a dublji udisaji pomoći će vam da se opustite i oslobodite stresa. Odlično je i za one koji žele prakticirati meditaciju u pokretu. Fokusirajte sa na dah, pokrete i uživajte u tome što činite, moru u kojem ste i prirodi koja vas okružuje. Izbacite iz glave brige i ispraznite um. Jednostavno budite sada i ovdje, usredotočeni samo na to. Nakupljeni stres istopit će se kao led na suncu.

Piše: Kristina Živković

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

odjeća za vježbanje

Ovi kompleti će nas motivirati na vježbanje

Ljeto je na izmaku, što je pravo vrijeme za stvaranje zdravih navika. Dodatna motivacija je odjeća u kojoj ćemo htjeti vježbati, čak i onda kad nismo raspoložene

marilyn monroe

Kako je Marilyn Monroe održavala svoju figuru pješčanog sata?

Jesu li savjeti jedne od najljepših žena svih vremena primjenjivi danas?

Zašto su vježbe snage i učvršćivanja važne?

Jedan od ključnih koraka do vitke linije, ali i općeg zdravlja i vedrog raspoloženja jest vježbanje. No osim aerobnih vježbi, postoje i vježbe snage, koje daju optimaln(ij)e rezultate

Kako Halle Berry izgleda tako fantastično u 50-ima?

Spoiler alert: nisu samo geni u pitanju, već težak rad

Kako ostati fit na zabavan način

Vrijeme je da se prisjetite nekadašnjih vještina i stanete na - role!

Kako prilagoditi trening menstrualnom ciklusu?

Sportske aktivnosti možete vrlo lako prilagoditi hormonalnim promjenama

▲ Povratak na vrh