ELLE Intervju: Antoneta Bursac, osnivačica brenda Klarskin

12.06.2020.

Djevojka rodom iz Trogira čiji se wellness brend prodaje na Net-a-Porteru!

Iako je godinama radila u području financija, između ostalog i za Guggenheim Investment Fund u Ženevi, zbog privatnih problema s aknama koje su je počele mučiti u srednjim dvadesetima te obiteljske povezanosti sa svijetom farmacije i znanosti (majka, po struci farmaceutkinja, oduvijek je sama miješala kreme, teta joj je liječnica opće medicine, a otac stomatolog), promijenila je profesiju te odlučila osnovati wellness brend Klarskin. Iako joj obitelj dolazi iz Trogira, Antoneta je odrasla u Velikoj Britaniji, u Oxfordu, kasnije živjela u Londonu i Ženevi, a Klarskin je osnovala u Berlinu gdje trenutno boravi, surađujući s vrhunskim njemačkim laboratorijem. U zanimljivom razgovoru otkrila nam kako je počela priča s brandom osnovanim prije godinu i pol, kako su sretnom slučajnošću njeni proizvodi dospjeli na Net-a-Porter, te kako se znanstveni princip na kojem se temelji brend manifestirao u proizvodima.


Kako je počela priča s Klarskinom?

S 24, 25 godina počela sam imati probleme s tkz. adult acne. Vjerojatno su se pojavile zbog stresa: preselila sam se u novi grad, puno radila, loše se hranila. Majka, po struci farmaceutkinja, još dok je živjela u Trogiru sama je miješala kreme te ih poklanjala prijateljima, a kad se preselila u Englesku nastavila pa kad bih imala neki problem s kožom sama mi je radila kreme bez štetnih sastojaka (poput konzervansa i sličnog), a koje su djelovale bolje od onih najskupljih brendova. Da se riješim akni uzimala sam i antibitioke, kortizon i druge steroide, ali nije pomoglo. Zatim sam počela eliminacijsku dijetu, proučavajući koji mi sastojci iz hrane ne pašu te paziti na prehranu i stanje se popravilo. Shvatila sam da problem kože moram riješiti iznutra, same kreme neće biti dovoljne. Kako mi roditelji imaju poslovne kontakte u njemačkim laboratorijima, posebno jednom koji radi medicinske kreme i dodatke prehrani, krenuli smo formulirati prvi proizvod- Radiance Powder. Radili smo klinička istraživanja da utvdimo djelovanje, i imali smo 90% postotni uspjeh kod acni vulgaris. Razmišljali smo da li da se specijaliziramo kao medicinski brend ili krenemo komercijalnjim putem za širu publiku. Zbog mog poslovnog backgrounda znala sam kako doprijeti do potrošača, napraviti poslovni plan ( iako nisam imala kontakata u beauty svijetu) i odlučili smo osnovati Klarskin kao luksuzni wellness brend.

Zanimljiva je priča kako ste dospjeli u ponudu Douglasa te Net-a-Portera?

S dečkom smo krenuli nuditi naš brend njemačkom Douglasu. Christophu Honnefelderu, koji je do nedavno bio CEO Kylie Skin, a u to vrijeme bio executive menadžer  u Douglasu, svidio se naš prvi proizvod, dao nam je šansu te ga probno uvrstio u njemačke Pro Douglas dućane. Proizvodi su se rasprodali pa su nas uvrstili i u austrijske te nizozemske dućane. Do Net-a-portera smo stigli zgodnom slučajnošću. Moj prijatelj radio je u manekenskoj agenciji. Kako za vrijeme fashion weeka modeli često imaju problema s izbijanjem akni, davao im je naš Powder kako bi im pomogao. Većini cura koža se vrlo brzo poboljšala i raščistila. Nekako je ta vijest stigla do jedne od beauty buyerica iz Net-a-Portera koja nas je potom pozvala na sastanak. Oduševili su se kvalitetom, cijenom i činjenicom da ustinu djeluje te nas uvrstitili u svoju globalnu ponudu prošloga ljeta. Nedavno smo također počeli prodavati i u kultnoj  njemačkoj robnoj kući Kadewe. Tjedan dana nakon što smo počeli prodavati tamo, nažalost su se dućani zatvorili zbog Covid-19 , ali prošli tjedan su ponovno otvoreni, pa nastavljamo i tamo.


Reci nam više o proizvodu s kojim ste počeli- Radiance Powder. Da li je namijenjem samo osobama koje imaju probleme s aknama ili ima svojstva koja mogu pomoći svim tipovima i stanjima kože?

Radiance Powder pomaže da se uravnoteži stanje crijeva ( gut health) i namjenjen je svima. Većina probiotika ne djeluje koliko bi mogla jer ih uništi kiselina u želucu te se nemaju na što vezati u tijelu. Naša formulacija je posebna jer se bakterije aktiviraju tek u dodiru s vodom te prežive put do crijeva. Puder sadrži i topiva vlakna, enzime i vitamine, tako da je odličan dodatak prehrani kojoj često nedostaju važni sastojci. Djeluje na stanje kože, ali i na generalno dugoročno stanje organizma, imunitet.

Zatim ste razvili još dva proizvoda?

Universal serum smo razvili jer u njezi kože, posebice akni, važan je dupli pristup- unutarnji i vanjski. Naš prvi proizvod je najvažniji( Powder), jer daje najveće rezultate, ali serum je odličan dodatak-pomaže kod smanjenja proizvodnje sebuma, ima antimikrobske sastojke srebro i cink, a Reforming liquid je vitaminski dodatak stvoren da pomogne staničnoj cirkulaciji te sadrži hijaluronsku kiselinu koja pomaže hidrataciji.

Kroz privatnu borbu s aknama, ali razvijanje proizvoda, naučila si mnogo o njezi kože. Što bi savjetovala našim čitateljicama- kako njegovati kožu , posebno ako se pojave problemi s aknama?

Naši produkti su samo točka na i. Savjetovala bih da počnete s eliminacijskom dijetom, saznate na što ste alergični ili netolerantni, što uzrokuje probleme na koži jer po mom iskustvu 3 najčešća uzroka problema s kožom su: hrana, stres i hormoni. Posebno kod žena, važno je regulirati hormone, jačati crijevnu barijeru te smanjiti stres jer i on utječe na hormone. Dobro je napraviti i detox,  ja osobno kad imam problema s kožom počnem jesti jednostavne juhe od povrća, zatim kuhano ili povrće na pari s malo maslinovog ulja. Izbacim meso, mliječne proizvode, jaja i šećer barem na tjedan dana.

Estetski aspekt ti je također važan- dizajn pakiranja kao i foto kampanja koja prati proizvode?

Da, fotografije smo snimili u Trogiru u divnom hotelu Brown Beach House te na plaži. Naša kreativna direktorica koja je zadužena za imidž brenda i marketing, Perri Rothenberg, dolazi iz Amerike, a trenutno živi u Švedskoj, prije nas radila je za Fendi pa se razumije u luksuzni e-commerce. Ona je bila zadužena i za dizajn minimalističkih staklenih pakiranja u kojima dolaze proizvodi. Briga oko estetike i dizajna brenda pomogla nam je i kod plasiranja na Net-a-Porter.

U planovima vam je otvaranje i online Wellness Cluba.

Već sada na našem webshopu imamo 30 000 posjetitelja mjesečno koji čitaju naš blog. Na blogu pišemo o temama vezanim uz skincare, akne te prehranu i mnogi posjete naš website samo zbog tih  članaka. To je besplatna edukacija za sve koji ne mogu priuštiti kupiti naše produkte. Wellnes club je nastavak na blog. Imati ćemo i merchandise vezan uz klub, poput  Wellnes Club dnevnika koji će služiti kao sredstvo u kojemu možete pratiti svoje mentalno stanje, hranu koju jedete, kako spavate, kreme koje koristite te uvidjeti kako to utječe na vašu kožu i generalno stanje. Organizirati ćemo i evente, te surađivati s fitness i joga studijima. Na siteu ćete moći čitati i intervjue, „behind the scenes“ članke i slične zanimljive teme. Osim kluba, razvijamo i druge proizvode, ali oni će doći na tržište tek krajem ove ili početkom sljedeće godine.


Moramo spomenuti i trenutnu situaciju. Kako je pandemija utjecala na brend, planove?

Pa zapravo i ne previše, jer Douglas i Net-a-Porter su cijelo vrijeme bili otvoreni, a i preko našeg sitea smo cijelo vrijeme prodavali jer u njemačkoj distribucijski centri nisu bili zatvarani. Powder se odlično prodavao cijelo vrijeme, vjerojatno i zbog činjenice da djeluje i na povećanje imuniteta, a to je ljudima trenutno naravno jako važno.

Na kraju, zanima nas i tvoja privatna beauty rutina. Koje još proizvode voliš upotrebljavati?

Ujutro samo umijem lice vodom, zatim poprskam tonik od ružine vodice, nanesem serum CE Ferulic of Skinceuticalsa te nakon tog naš Universal serum. Nakraju nanesem SPF kremu, brendova Biotherm  ili Renee Rouleau. Navečer očistim lice čistačem brenda Liz Earle, koji je divan i jako nježan. Nakon toga ponovno stavim tonik i naš serum, te hranjivu kremu. Trenutno razvijamo vlastitu hranjivu kremu pa isprobavam razne uzorke. Volim i La Roche Posay Ultrasensitive kremu. Eksfoliram kožu enzimskim čistačima brendova Babor i Dr. Barbara Sturm. Volim i stavljati maske, obožavam maske brenda Biologique Recherche , a jednom tjedno sama napravim tretman: naparim lice i sama spremim „homemade“ maske- pomiješam glinu, jabučni ocat i aloe veru, ili pak jogurt, med i zobeno brašno. Djeluju odlično!

 

Piše: Jasna Rausavljević

Fotografije: Antoaneta Bursac (privatna arhiva), Max Lander, Amanda Gylling, Instagram

Pročitajte i...

Mihaela Krznar fotografija cvijeća

Insta Blic: fotografije koje zrače mirom s potpisom @mihiamelie

10 pitanja za vlasnike najdražih Instagram profila

Intervju: O modi i ljepoti s Tiffany Hsu

Popričali smo s fashion buying direktoricom Mytherese o modnim i beauty temama

Uz ovih 10 kultnih ulja koža će vam doslovno blistati!

Pronašli smo najbolje primjerke za ultimativnu njegu lica!

"Ponosne smo što za svaki proizvedeni model možemo reći tko ga je napravio"

Intervju: Irja Šipuš i Iva Ćurković Spajić iz House of Kiwi

Nika Turković: Soundtrack glazbene (r)evolucije

Nekadašnja zvjezdica Eurovizije danas je glazbena diva u punom sjaju, čiji jastučasti electro zvuk ponekad rasvjetljava ljepote sakrivene u mraku, a ponekad nastanjuje ljubavni raj… U povodu novog objavljenog singlea Nika Turković iskoristila je svoje čarobne moći otvaranja vremenskih pukotina u nakrcanom rasporedu između dviju karijera da nam otkrije što se sve odvija behind the scenes u jeku rada na jednom od najiščekivanijih albuma godine…

10 najgorih beauty savjeta ikad!

Ove savjete nikad nemojte poslušati

▲ Povratak na vrh