Gucci i Harry Styles novim mirisom pobuđuju sjećanja

02.08.2019.

Na One Direction?

Talijanska modna kuća Gucci lansirala je kampanju za svoj novi univerzalni miris Mémoire d’une Odeur, a kreativnog direktora Alessandra Michelea na kreaciju novog mirisa inspirirala je nostalgija i snažna moć pravih mirisnih nota koje u kombinaciji mogu prizvati najljepša sjećanja.

“Sve dolazi iz moje opsesije mirisima. Moja memorija primarno je olfaktivna, a osjet mirisa za mene je snažno povezan s mojim sjećanjima. Kada smo kreirali Mémoire d’une Odeur pokušao sam, zbirom nedefiniranih nota, čim vjernije rekreirati sjećanja”, objasnio je povodom izlaska novog Gucci mirisa osebujni dizajner Alessandro Michele. Za kampanju iznova je zaslužan famozni fotograf Glen Luchford, dugogodišnji suradnik modne kuće, Christopher Simmonds potpisuje art direkciju, a kao glavno lice pojavljuje se mladi glazbenik Harry Styles, inače veliki ljubitelj Gucci estetike i odnedavno zaštitno lice brenda. Novi miris popularne modne kuće je univerzalan, Michele ga opisuje kao “mekani spoj različitih mirisa”, a posebnu ulogu u kreaciji ima kamilica, cvijet koji je često podcijenjen u parfemskoj industriji, a čini neizostavni dio svačijeg djetinjstva, bezvremenski je i za mnoge vrlo utješan. Kao pravi nostalgičari, jedva čekamo probati kako miriše!

T.L.

Pročitajte i...

Gucci umjesto pozivnica za reviju poslao košare organskog voća i povrća

Kvrgave tikvice i mirisne breskve s potpisom talijanskog modnog diva

Beach, please!

„Kad je nebo puno zvijezda, a more mirno i toplo, čovjek ima osjećaj da lebdi u svemiru“, konstatirala je glumica Natalie Wood. Ima li što ljepše od dana na plaži? Ili još bolje, večeri! Vrijeme je za putovanje prema moru, a ovo su cool sitnice koje bismo rado ponijeli sa sobom....

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

Recite zbogom fashion kalendaru na koji ste navikli

Saint Laurent i Gucci podvukli su crtu

Ilustracija za Gucci Beauty kampanju

Gucci ilustracije spajaju humor i make-up u karanteni

Neobična kampanja za proljeće 2020.

Outfiti za zlatni kavez po uzoru na Betty Draper

Prelijepa i mrvicu neuravnotežena supruga Dona Drapera cijelu prvu sezonu „Mad Mena“ gotovo pa nikad nije izlazila iz kuće, prešetavajući se po svom zlatnom kavezu u haljinama raskošnog cvjetnog printa. Copy-paste!

▲ Povratak na vrh