Intervju: Marija Tadić, osnivačica brenda L’aventure en Primitivance

11.02.2020.

Obožavani domaći beauty brend o kojem svi pričaju!

Već dugo se na domaćem beauty nebu nije pojavio proizvod toliko nahvaljen od strane  beauty insajdera, obožavan od strane brojnih korisnika, a kojeg osim iznimne kvalitete prati i zaokružena priča te divan vizualni identitet. Htjeli smo saznati više, pa smo porazgovarali s osnivačicom brenda, glumicom Marijom Tadić. U nastavku pročitajte sve o počecima brenda, kako se stvarao vizualni identitet, što čini taj čarobni serum „ Belle de Jour“ tako posebnim, te kako ga sama osnivačica koristi u svojoj beauty rutini!

Fotografija: Mare Milin

Za početak, zanima nas kako je sve počelo. Uz vrlo uspješnu glumačku karijeru, odlučili ste se uključiti i u beauty poduzetničke vode. Kako se pojavila ta želja- da li ste se već od malih nogu zanimali za kreme, serume, cijeli taj beauty svijet, ili se ta ljubav pojavila kasnije?

Baš naprotiv, moglo bi se reći da je moj interes započeo više iz nekog skepticizma nego iz ljubavi prema kozmetičkoj industriji. L’ aventure en Primitivance me zanimao kao koncept pojednostavljivanja beauty rutine, malo po malo počela sam istraživati, a srećom živimo u sjajnom vremenu kada je znanje toliko dostupno da ukoliko kontinuirano više sati dnevno istražujete određeno područje sasvim sigurno kroz neko vrijeme postajete “ekspert.”

Kako je ime brenda povezano s njegovom filozofijom ?

U imenu sam se poigrala sa etimologijom latinske riječi Primitivus koja znači izvorno, osnovno, jednostavno i ono je za mene u potpunosti povezano sa filozofijom brenda. Moja je želja spajanjem nasljeđa, umjetnosti i tehnologije, predstaviti svijetu novi imidž Dalmacije.

Brend je usko povezan s Dalmacijom- svi sastojci seruma dolaze od tamo. Koliko ste vi osobno vezani uz to podneblje?

Vezana sam nasljeđem. U proizvodnji smo koristili isključivo 100% prirodne sastojke dalmatinskog podneblja, a posebnu pažnju posvetili smo stvaranju mirisa koji evocira iskustva toplih dalmatinskih jutara kojima se uvijek rado vraćam.

Fotografija: Mare Milin za L’aventure en Primitivance

Vaš hit proizvod o kojem svi pričaju je serum poetičnoga imena “Belle de jour”. Po čemu je poseban? Koji su mu ključni sastojci? Kome je namijenjen?

Belle de Jour  je lagan i visoko-aktivan serum stvoren kako bi čak i najosjetljivijoj koži pomogao vratiti otpornost i podatnost, dok istovremeno korigira nepravilnosti, pigmentaciju i sitne bore. Koristi se kao jednostavnija, a dostatna zamjena svakodnevnoj njezi lica, za blistavu, zdravu kožu koja ponovo otkriva svoju moć samoobnove. Belle de Jour slavi žensko iskustvo i cijeni što ono dolazi s godinama, svrstavajući se tako u prve redove pro-age pokreta. Proizvod je 100% prirodan, bez parabena, ftalata i formaldehida. Ključni sastojci su kombinacija visokovrijednih, hladno prešanih biljnih ulja koja čuvaju hidrolipidni sloj kože te tako pomažu održati prirodnu vlažnost kože, a zbog sličnosti sa sebumom, koža ih s lakoćom ugrađuje u svoju strukturu. Esencijalna ulja smilja i lavande regeneriraju kožu, ublažavaju postojeće bore i usporavaju nastanak novih. Ekstrakt lista masline ima 12 puta jače antioksidativno djelovanje od vitamina C. Esencijalno ulje jasmina obogaćuje ovu sinergiju biljnih i esencijalnih ulja djelujući svojim mirisom na um kao antidepresiv, pobjeđuje stres i pobuđuje dobro raspoloženje.

Fotografija: April Studio Beograd

Brend krasi uistinu divna estetika, te poseban način obraćanja klijentima: počevši od dizajna pakiranja, popratnih fotografija, cijelog weba, pa sve do pjesničkog opisivanja proizvoda – sve zajedno odlično priča priču o dalmatinskom podneblju, povratku izvornim vrijednostima, stvara pomalo nostalgičan mood. Koliko vam je taj dio bio važan? Tko  je sve sudjelovao  u kreiranju koncepta?

Idejni vizualni identitet nastao je spontano kroz prijateljstvo sa dizajnerom Markom Stojakovićem, te je kasnije razrađen, nadograđen  i finalno realiziran sa April Studijom iz Beograda koji stoje iza dizajna ambalaže i web sajta. Karakterističan vizualni pristup dalmatinskom podneblju fotografkinje Mare Milin bio je okosnica oko koje se gradio grafički dizajn. Njezine fotografije mogu se vidjeti na web stranici i na Instagram profilu branda , a i minimalistička fotografija agave na kutijici seruma Belle de Jour njezino je djelo. Poetski jezik kojim brand progovara djelo je dramaturginje i scenaristice Rone Žulj, a inspiriran je zajedničkom ljubavlju prema francuskom novom valu u filmu i dalmatinskim šansonama. Trenutno sjajno surađujem sa mladom izuzetno talentiranom dizajnericom Ramonom Morić Klemenić na nekim novim materijalima i veseli me da sam nakon dugog izuzetno iscrpljujućeg bavljenja isključivo logistikom došla opet do kreativnog dijela koji mi je osnovni pokretač za savladavanje svih izazova na putu. Zaista sam zahvalna svima koji su sudjelovali i koji i dalje sudjeluju na stvaranju branda, letvica koju sam postavila je dosta visoka i put nije uvijek bio baš jednostavan ali rezultat je nešto na što sam zaista ponosna.

Serum je postigao velik uspjeh na domaćem tržištu, a cijela priča oko brenda napravljena je i s ciljem internacionalnog proboja, jer vaš webshop šalje internacionalno. Otkuda sve dolaze vaši kupci? Kako čuju za brend?

Dolaze stvarno od svuda…europsko tržište je već dobro uhodano a ja se svaki put iznenadim kad dobijemo neku narudžbu iz Amerike ili primjerice Australije i sa strepnjom pratim da li će stvarno stići čak do tamo. I stignu. Internet je zaista prozor u svijet.

Fotografija: Mare Milin

Govoreći o svjetskom proboju- ako nije tajna- jeste li probali kontaktirati neke od velikih beauty webshopova ? Mislimo da bi vaš proizvod kvalitetom, dizajnom i cijelom pričom mogao biti odlična konkurencija npr. Vintner’s daughteru .. Bilo bi odlično napokon vidjeti domaći proizvod na Cult Beautyu ili Net-a-Porteru:) Da li vam je to uopće želja?

Hvala na komplimentu, po samim karakteristikama proizvoda zaista smo najbliže navedenoj referenci. Kontaktirali smo i kontaktirali su nas međutim uvijek se vratimo na istu stvar- a to je marketing u koji još ne ulažemo strateški, a svaki od tih velikih web shopova, osim iznimno visoke marže, očekuje da povrh toga ulažete u njihov mjesečni marketing kako bi vas isticali, a za to zaista još nemamo kapaciteta. Otvoreni smo za mogućnost uključivanja partnera u projekt s kojima bi poslovanje podigli na jednu višu razinu. U tom slučaju nije uopće isključeno da se pojavimo na platformama tog tipa, ali do tada, poučena vlastitim greškama, ne zalijećem se baš kao u samom početku.

Vjerojatno i sami upotrebljavate serum- kako biste  savjetovali Elle.hr čitateljicama da ga koriste- samog, ispod hranijve kreme, možda preko tonika- s kojim ga proizvodima vi kombinirate?

Bitno je naglasiti da se stavlja na vlažnu kožu i da vodena i uljna faza čine emulziju kakvu i inače koristimo u kremama samo što za razliku od brojnih krema nisu potrebni brojni konzervansi da bi mogla izdržati dugi rok trajanja na policama. Prema tome smatram da dodatna krema nije potrebna ali nije greška niti ako se koristi. Neki mi se javljaju da uobičajenu kremu obogaćuju sa par kapi seruma i da im to savršeno funkcionira. Ja sam s druge strane velika pobornica minimalizma. Najčešće samo dobro očistim lice, poprskam ga nekim finim hidrolatom i umasiram serum u kožu. Kraj priče. No kad mi vrijeme dopušta volim se počastiti tzv. kućnim wellnessom, pa spravljam razne pilinge i maske najčešće od sastojaka koje planiram koristiti u razvoju daljnjih proizvoda pa ih prvo mjesecima isprobavam na sebi prije nego ih odnesem u laboratorij.

Fotografija: Mare Milin

Za kraj, recite nam: znamo da proizvode razvijate polako, dajući si vremena da ih dovedete do savršenstva. Koji su daljni planovi za  brend, da li uskoro možemo očekivati nove proizvode?

Da, radim trenutno na proizvodima koji će zaokružiti asortiman za lice „Belle de jour“ …radi se o facial mistu, pilingu i maski. Planiram ih predstaviti pred ljeto. Stay tuned;-)

 

Piše: Jasna Rausavljević

Fotografije: Mare Milin, Matea Smolčić (naslovna), April Studio Beograd

Pročitajte i...

Naša koža je veliki emotivac

Sigurno ste primijetili da se intenzivna i promjenjiva raspoloženja odražavaju na epidermi, što su fenomeni koje istražuju psihodermatologija i neurokozmetika

Novo izdanje ELLE Fashion Chata večeras u 21h!

Večerašnja gošća je Mare Milin

Je li ovo najbolji beauty blast from the past ikada?!

Lancôme u prodaju vraća svoje neprežaljene Juicy Tubes

Tri DIY detox kupke za maksimalno opuštanje

Moćno oružje protiv svakodnevnog stresa krije se u vašim kuhinjskim ormarićima

▲ Povratak na vrh