Je li doručak najvažniji obrok?

24.05.2016.

Posljednja istraživanja pokazala su kako uredno konzumiranje doručka nema nikakva "čarobna" svojstva

Sigurno ste već nebrojeno puno puta čuli da je doručak “najvažniji obrok u danu” i kako preskakanje doručka može rezultirati debljanjem, usporavanjem metabolizma i stresom. Nedavno objavljen članak u New York Timesu demantira taj mit pišući kako se takva ideja temelji na krivo protumačenim istraživanjima i pristranim studijama.

Autorica članka tvrdi i kako se velik dio takvih istraživanja financira uz pomoć prehrambene industrije stoga i ne čudi što se ljude potiče na jedenje. S vremenom se tako nametnulo mišljenje kako doručak utječe na učinak tijekom dana. Takve studije često se temelje na učinku djece u školi, ovisno o tome jesu li taj dan doručkovali ili ne. Međutim, ono što se pritom ne uzima u obzir činjenica je da svakodnevne prehrambene navike te djece uvelike utječu na rezultat. Drugim riječima, ako je dijete pothranjeno, jasno je da će uz obilan doručak bolje taj dan funkcionirati na nastavi. S druge strane, ukoliko se radi o djeci koja su kvalitetno hranjena, doručak nije nešto na što bi ih se trebalo prisiljavati.

Zaključak je da se prilikom prehrane najbolje voditi vlastitim instinktom i slušati svoj organizam. Ako ste gladni ujutro, jedite. Ako niste, ne morate strahovati da činite grešku preskačući doručak. “Doručak nema čarobne moći” – zaključuje autorica članka.

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Ukusne i lagane ideje za doručak

Tri pogleda na doručak

Jeste li probali čudotvorni Budwig doručak?

Tajna je u kombinaciji nemasnog sira, ulja i sjemenki lana

Zdravi doručak kojeg vole i djeca

Slatki zdravi doručak koji dugo drži sitim

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

Što sve Elle Macpherson stavlja u svoj jutarnji smoothie?

Poznata manekenka je otkrila kakv smoothie pije za doručak

Nemate inspiracije za doručak? Mi imamo rješenje!

Otkrijte 7 Instagram profila koji nude jednostavne i zdrave ideje za doručak

▲ Povratak na vrh