Jeste li već isprobali brazilsku dijetu?

20.05.2018.

Brazilske manekenke Alessandra Ambrosio, Gisele Bündchen, Izabel Goulart vjerne su ovoj niskokaloričnoj dijeti koja se prakticira svega tri do četiri tjedna jer je poprilično rigorozna

Brazilska dijeta je poprilično stroga niskokalorična dijeta koju možete držati tri do četiri tjedna ovisno o tome koliko kilograma želite izgubiti. Baza ove dijete je povrće i voće, a umjesto velikih obroka poslije kakvih često gubimo energiju, jedu se tri do četiri male porcije dnevno.

Tijekom dijete su zabranjeni šećer, alkohol i hrana koja sadrži bijelo brašno. Najveći dio porcija čini voće i povrće, a dopunjava se žitaricama, ribom i nemasnim mesom. Uz to, dnevno treba popiti barem osam čaša vode i treba paziti da je razmak između večere i doručka barem 12 sati. U tri ili četiri tjedna dijete moguće je izgubiti do pet kilograma, ali je i nakon toga važno nastaviti hraniti se zdravo i vježbati.

U nastavku otkrijte primjer jelovnika koji je sastavio njemački Elle, a koji donosi pregled porcija za cijeli tjedan brazilske dijete:

Ponedjeljak

Doručak: čaša svježeg soka od jabuke i kuhano jaje
Užina: prepečeni kruh od punozrnatog brašna i namaz od svježeg sira
Ručak: 100g purećeg mesa, dva kuhana krumpira i porcija svježe salate veličine jedne šake
Večera: 200g lososa sa salatom, graškom i kuhanim jajem

Utorak

Doručak: čaša svježe cijeđenog soka od naranče, naranča i banana
Užina: prepečeni kruh od punozrnatog brašna sa svježim sirom i svježim bobičastim voćem
Ručak: 100g salate od povrća i 100g kuhane ribe
Večera: 100g salate od povrća i 100g kuhane ribe

Srijeda

Doručak: banana i šaka grožđa
Užina: čaša svježeg soka od mrkve
Ručak: 100g salate od crvenog luka, kupusa i limunovog soka
Večera: četiri lista salate, 100g svježeg voća i mala zdjelica juhe od gljiva s malim udjelom masti

Četvrtak

Doručak: repečeni kruh od punozrnatog brašna i namaz od svježeg sira, čaša svježeg soka od jabuke
Užina: jabuka i naranča
Ručak: 150g ribe i dvije kuhane mrkve
Večera: zdjela povrtne juhe i mala šnita kruha od punozrnatog brašna

Petak

Doručak: šnita kruha od punozrnatog brašna i čaša mlijeka s malim udjelom masti
Užina: 100g sira s malim udjelom masti
Ručak: 100g riže, 150g salate od sveježeg kupusa sa žlicom limunovog soka i peršinom
Večera: 100g nemasnog mesa, četiri lista salate i jabuka

Subota

Doručak: čaša svježeg soka od ananasa i 60g ananasa
Užina: šnita kruha od punozrnatog brašna, malo nemasnog sira i čaša svježeg soka od ananasa
Ručak: 100g kuhane puretine, mali komadić nemasnog sira i naranča
Večera: salata od 100g kuhanih krumpira i 100g kuhane mrkve s malo maslinovog ulja

Nedjelja

Doručak: prepečeni kruh od punozrnatog brašna sa svježim sirom i svježi sok od jabuke
Užina: 150g salate od kuhane cikle s malo maslinovog ulja
Ručak: zdjela povrtne juhe i mala šnita kruha od punozrnatog brašna
Večera: zdjela povrtne juhe i četiri lista salate, 100g svježeg voća

Piše: N.B.
Foto: Joanna KosinskaBrooke Lark on Unsplash

Pročitajte i...

Vitki do proljeća: Drastične dijete su out, in je promjena načina života!

Koliko ste puta krenuli na dijetu i peti dan odustali? Umjesto da se mučite s dijetama čudnovatih naziva i nemogućih zahtjeva, isprobajte nešto što uistinu pali

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah - jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Znate li zapravo razliku između joge i pilatesa?

Instruktorica pilatesa Laura Schauperl objasnila nam je koji trening odabrati

The science of sleep: šest savjeta za slađi san

Pazite li na higijenu spavanja? 

Ovi neočekivani razlozi mogli bi biti uzrok bolova u leđima

Znamo da je bol u leđima globalni zdravstveni problem i najčešći razlog izostanka s posla, ali zbog toga nam nije ništa lakše kad nas ukliješti. Kako to izbjeći?

Korisni savjeti za treniranje ljeti

5 stvari o kojima trebate voditi računa pri vježbanju u ljetnim mjesecima

▲ Povratak na vrh