Još jedan beauty brend koji nije preživio pritisak COVID-19

04.03.2021.

Pandemija COVID-19 negativno se odrazila na kompanije širom svijeta, a među njima našao se i svjetski poznati beauty brend Becca Cosmetics koji nakon dva desetljeća zatvara svoja vrata.

Kompanija je 25. veljače na svom Instagram profilu obznanila vijest da je zbog različitih izazova s kojima se suočila, između ostalog i pandemije koja zasigurno nije pridonijela cijeloj situaciji, prisiljena na prekid poslovanja brenda. Također, u svojoj izjavi za medije obznanili su da će proizvodi biti dostupni do prosinca 2021., ili do isteka zaliha.

Brend Becca Cosmetics osnovan je 2001. godine u Australiji te je u dvadeset godina rada postao prepoznatljiv u cijelom svijetu, a proizvodi su se mogli pronaći na policama poznatih beauty drogerija. Mnogi svjetski poznati vizažisti koristili su njihove proizvode, a brend je surađivao i s velikim brojem poznatih beauty influencerica i poznatim osoba uključujući Jaclyn Hill, Khloe Kardashian i Chrissy Teigen.

Neki od ‘holy grail’ proizvoda koje treba istaknuti je zasigurno Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter koji ima izrazito mekanu teksturu koja se stapa s kožom i daje joj visoki sjaj.

Još jedan poznati proizvod je Becca Backlight Priming Filter koji zbog svoje lagane i kremaste formule pomaže svim tipovima kože, od osjetljive do masne i suhe kože, da sjaje te pri tome zamagljuje nesavršenosti i daje koži učinak foto filtra.

Becca je poznata po svojim proizvodima za ten te iz toga razloga treba istaknuti Ultimate Coverage 24 Hour Foundation. Ovaj puder pruža potpunu prekrivnost te se koristi za trenutno maskiranje svih kožnih problema – od prikrivanja pora i akni do hiperpigmentacije i crvenila. Ova formula je više namjenjena kombiniranoj do masnoj koži te se ne preporučuje suhoj koži jer ima završni matte finish.

Becca Sunlit Bronzer u nijansama za svaki ton kože daje prirodni izgled zahvaljujući čuvenoj BECCA Shimmering Skin Perfector formuli. Formula je izrađena sa suptilnim shimmerom, a miješanjem pigmenata s tekućinama pruža neusporediv, kremasti osjećaj. Svilenkasta tekstura praha omogućuje da prilagodite sjaj, od suptilno osunčanog do brončanog sjaja kao da ste upravo došli s plaže, ovisno o količini proizvoda koji nanesete.

Piše: Nika Mužić

Foto: product photos, Instagram beccacosmetics, Profimedia

Pročitajte i...

jennifer aniston

Jennifer Aniston pridružuje se nizu celebova s vlastitim beauty brendom

52-godišnja glumica postaje poduzetnica u svijetu ljepote i njege, a nije jedina čiji se proizvodi za ljepotu iščekuju u skorije vrijeme

Zašto lažne vijesti, mračne istine i teorije zavjere doživljavaju svoje zlatno doba?

Ptice ne postoje, zemlja je ravna ploča, koronavirus je urota Billa Gatesa kojom će nas pretvoriti u šišmiše, a Meghan Markle je robot. Čini se da teorije zavjere ovih dana doživljavaju svoje zlatno doba šireći se osobito među sve mlađim ljudima, a osim što potenciraju sukobe, šire paranoju i dezinformacije, ujedno rapidno uništavaju bliske međuljudske odnose. O čemu je riječ i kako se boriti s prodorom tih iščašenih paralelnih stvarnosti?

I Scarlett Johansson se baca u beauty biznis?

ScarJo je najavila brend za one koje žele da njihova koža izgleda najbolje moguće uz najmanje truda

Velik odaziv: Više od 80 posto djelatnika hotela Olympia i Olympia Sky se cijepilo

Od 120 zaposlenika u hotelima Olympia i Olympia Sky – cijepljeno čak njih 95!

Preminuo slavni dizajner Alber Elbaz

Svijet je napustio u 59. godini, samo nekoliko mjeseci nakon pokretanja vlastita brenda AZ Factory

john pavlish

Godišnjica prve virtualne izložbe u Hrvatskoj obilježava se - izložbom uživo

Virtualna izložba 'Faces, Places, Spaces' – autorski projekt PRiredba studija i fotografa Johna Pavlisha bit će predstavljena uživo u Galeriji Kranjčar na samu obljetnicu

▲ Povratak na vrh