Kako je maskara zbog pandemije postala novi ruž

18.12.2020.

...ili o utjecaju pandemije na beauty biznis

Nakon terorističkog napada na New York u rujnu 2001. godine njegovi su stanovnici mjesecima pokušavali nastaviti normalno živjeti, iako više ništa nije bilo kao prije. Strah se uvukao u grad i ljude, a onda je počela i financijska kriza, no snažne Njujorčanke odlučile su prkositi stvarnosti svojim stavom i — jarkim ružem. Njihova je prodaja, na iznenađenje industrije ljepote, u tom razdoblju doživjela svoj vrhunac, a Leonard Lauder, predsjednik uprave tvrtke Estée Lauder, skovao je termin “lipstick index” kojim se otad opisuje porast prodaje kozmetike u kriznim vremenima. Dolaskom pandemije i nove financijske krize ponovno smo utjehu potražili na policama s kozmetičkim proizvodima, no kako su nam usne ovaj put skrivene ispod zaštitne maske, raste prodaja maskara i ostalih make-up proizvoda za oči. S obzirom na to da su svoje maskare prvi put u povijesti tog proizvoda napravili brendovi kao što su Byredo, Anastasia Beverly Hills i Fenty Beauty, a nove modele na tržište su izbacili i Gucci, Marc Jacobs Beauty te Dior, s pravom možemo zaključiti da je maskara — novi ruž!

Pročitajte i...

Nova suradnja OREA i Lady Gage stigla je u dućane

Inspirirana hit albumom iz 2020., Chromatica, nova suradnja OREA i svjetske mega zvijezde i filantropkinje Lady Gage stigla je 25. siječnja u hrvatske trgovine

Još jedan fashion comeback za koji smo mislili da je ostao u prošlom stoljeću

Bili su zaštitni znak Kate Moss, nosila ih je Carrie, a danas Bella...

Dizajnerski trendovi vjenčanica kao da poručuju: "Go big or go home"

Unutar svoja četiri zida, dizajneri su maštali o raskoši

Modni vremeplov: kultni modeli cipela u suvremenoj interpretaciji

Cipele koje su obilježile dvadeseto stoljeće i nikada nisu izašle iz mode

Kako bi izgledalo boemsko vjenčanje na selu - u Chanelu?

Teatralna i bajkovita Chanelova revija podsjetila nas je na sve čemu se veselimo

'Pandemija nas je promijenila kao vrstu': Preslušajte kako zvuče nikad ispričane modne priče

Chanel je povezao neke od najinteresantnijih ljudi iz područja mode, glazbe, filma i umjetnosti kako bi porazgovarali o budućnosti kulture

▲ Povratak na vrh