Kako novi korejski beauty trend stiče svjetsku popularnost?

09.09.2019.

Ljepota u minijaturi

Čini nam se kao smo svi pozvani posjetiti kuću lutke Barbie ili smo se se, poput Alise u zemlji čudesa, naglo povećali u veličini. Inače, kako objasniti da su se vrhunski kozmetički proizvodi neočekivano smanjili, pretvarajući se u kompaktne “igračke”?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Aug 9, 2019 at 9:06am PDT

Tako se u prodavaonicama jednog poznatog lanca drogerija kupcima počelo pričati o popularnom korejskom trendu kozmetičkih proizvoda u minijaturama. Trgovina se i sama odlučila postati tijelom tog trenda i od nedavno predstavlja poznate modne marke u mini izdanju. Naziv akcije koju su uveli je „Mini Mania“.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Sep 7, 2019 at 9:03am PDT


Osim što su ovako kompaktni proizvodi tradicionalno idealni za putovanja, oni vam također omogućuju testiranje novog proizvoda o kojem se raspravlja i daje opciju da se i sami odlučite odgovara li vam ili ne? Štoviše, na primjer, u akciji sudjeluju bestseleri poput marki luksuznih parfema ​​ili holivudskih maski za lice. Kako se ne osjećati kao Barbie, pitamo se?

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Savjeti za prirodnu ljepotu Adut Akech

Zlatna beauty pravila slavne manekenke

Pronašli smo brendove slične kultnom The Ordinaryju

Koji još beauty brendovi nude kvalitetne, a cjenovno prihvatljive proizvode?

Naša koža je veliki emotivac

Sigurno ste primijetili da se intenzivna i promjenjiva raspoloženja odražavaju na epidermi, što su fenomeni koje istražuju psihodermatologija i neurokozmetika

▲ Povratak na vrh