Kako uvrstiti digitalni detoks u prenatrpan tjedan?

18.10.2020.

Odmor od tehnologije

Činjenica koju više ne možemo izbjegavati jest to da društvene mreže ostavljaju trag na našem psihičkom zdravlju. Svi smo se nekad našli u situaciji da u slučaju da cijeli dan dobivamo notifikacije želimo bacili mobitel u more, a kad one izostaju osjećamo se nepopularno i usamljeno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Većina pametnih telefona danas ima opciju praćenja tzv. screen timea ili koliko vremena provodite buljeći u ekran, s namjerom da vas valjda podsjete da ipak živite u vanjskom svijetu. Ako vam treba motivacija za digitalni detox ili mislite da se ovaj problem modernog doba ne tiče vas, izazivamo vas da zalutate u bespuća postavki mobitela i pronađete tu stravičnu statistiku.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Ako vam je prva rečenica kad dođete na neku novu destinaciju, u restoran ili kafić “Oprostite, koja je lozinka za wi-fi?” i ako na godišnji odmor bez dobrog razloga nosite laptop, tablet i mobitel vrijeme je za digitalni detox. Napraviti zdravu distancu od tehnologije na nekoliko dana (ili tjedana?!?) možda se čini kao kombinacija velikog luksuza i velikog problema, no trebamo se suočiti s činjenicom da svijet neće stati samo zbog našeg kratkog izbivanja s društvenih mreža.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Cilj digitalnog detoxa je opet naučiti gledati svojim očima umjesto kroz kameru, slušati svojim ušima svijet oko sebe, a ne biti izoliran slušalicama, a vrijeme kad posežemo za mobitelom jer ne znamo što bi drugo pa idemo samo na brzaka baciti pogled iskoristiti za pametnije stvari.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Digitalni detox ne mora biti radikalna odluka, važno je samo da osvijestite situaciju u kojoj se nalazite. Možete, primjerice, početi tako da na večeri s prijateljima svi udaljite i stišate mobitele, a tko prvi posegne za njim plaća večeru. Vidjet ćete da puno kvalitetnije provesti vrijeme s dragim ljudima i nikome neće nedostajati ta dosadna mala spravica u džepu.

 

Piše: L.H.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Pročitajte i...

Detoksikacija nakon Uskrsa

Donosimo vam savjete kako se vratiti u formu nakon Uskrsa

Mrštite li se dok ovo čitate?

Ukoliko se čitajući ovaj članak mrštite ili škiljite ili čak nesvjesno imate stisnutu čeljust, pokušajte se opustiti i nastavite čitati. Jer nesvjesne radnje i grimase koje izvodimo tijekom dana dok gledamo u ekran, bilo da se radi o računalu ili mobitelu mogu utjecati na starenje kože.

Chrissy Teigen: 'Nisam snažna 'clap back' cura kakvom me smatraju'

Zašto je Chrissy zatvorila svoj Twitter profil i što to govori o online (ne)kulturi i utjecaju društvenih mreža na mentalno zdravlje

Provjerite trebate li baciti cijeli neseser: Koliki je zapravo rok trajanja šminke?

Kladimo se da ste svoju maskaru trebali već odavno zamijeniti....

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

▲ Povratak na vrh