Kako uvrstiti digitalni detoks u prenatrpan tjedan?

18.10.2020.

Odmor od tehnologije

Činjenica koju više ne možemo izbjegavati jest to da društvene mreže ostavljaju trag na našem psihičkom zdravlju. Svi smo se nekad našli u situaciji da u slučaju da cijeli dan dobivamo notifikacije želimo bacili mobitel u more, a kad one izostaju osjećamo se nepopularno i usamljeno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Većina pametnih telefona danas ima opciju praćenja tzv. screen timea ili koliko vremena provodite buljeći u ekran, s namjerom da vas valjda podsjete da ipak živite u vanjskom svijetu. Ako vam treba motivacija za digitalni detox ili mislite da se ovaj problem modernog doba ne tiče vas, izazivamo vas da zalutate u bespuća postavki mobitela i pronađete tu stravičnu statistiku.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Ako vam je prva rečenica kad dođete na neku novu destinaciju, u restoran ili kafić “Oprostite, koja je lozinka za wi-fi?” i ako na godišnji odmor bez dobrog razloga nosite laptop, tablet i mobitel vrijeme je za digitalni detox. Napraviti zdravu distancu od tehnologije na nekoliko dana (ili tjedana?!?) možda se čini kao kombinacija velikog luksuza i velikog problema, no trebamo se suočiti s činjenicom da svijet neće stati samo zbog našeg kratkog izbivanja s društvenih mreža.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Cilj digitalnog detoxa je opet naučiti gledati svojim očima umjesto kroz kameru, slušati svojim ušima svijet oko sebe, a ne biti izoliran slušalicama, a vrijeme kad posežemo za mobitelom jer ne znamo što bi drugo pa idemo samo na brzaka baciti pogled iskoristiti za pametnije stvari.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on


Digitalni detox ne mora biti radikalna odluka, važno je samo da osvijestite situaciju u kojoj se nalazite. Možete, primjerice, početi tako da na večeri s prijateljima svi udaljite i stišate mobitele, a tko prvi posegne za njim plaća večeru. Vidjet ćete da puno kvalitetnije provesti vrijeme s dragim ljudima i nikome neće nedostajati ta dosadna mala spravica u džepu.

 

Piše: L.H.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Pročitajte i...

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

Mrštite li se dok ovo čitate?

Ukoliko se čitajući ovaj članak mrštite ili škiljite ili čak nesvjesno imate stisnutu čeljust, pokušajte se opustiti i nastavite čitati. Jer nesvjesne radnje i grimase koje izvodimo tijekom dana dok gledamo u ekran, bilo da se radi o računalu ili mobitelu mogu utjecati na starenje kože.

Ovo će svaka dama poželjeti u svojoj poslovnoj torbi

Kad razmišljate o najboljim načinima nadogradnje računala, vjerojatno ne razmišljate mnogo o mišu. I ako mislite da su svi isti, varate se.

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

▲ Povratak na vrh