Koje namirnice tope suvišne masnoće?

bobičasto voće
01.07.2015.

Ove namirnice pomažu u brzoj izgradnji mišića i sagorijevaju suvišnu masnoću

Za optimalno zdravlje i dobru liniju vrlo je značajna adekvatna prehrana koja podrazumijeva balansiran unos voća, povrća, ugljičnih hidrata, proteina ali i masnoće.

Prehrana koja se sastoji od proteina igra ključnu ulogu u mršavljenju, jer se tokom razgradnje proteina u organizmu troši više energije. I masnoće su važne za pravilnu prehranu – ukoliko ih ne unosimo često, organizam će čuvati zalihe masti i neće ih trošiti.

Jaja
Ovo je klasičan izvor proteina, veoma hranjiv i nije veliko opterećenje za kućni budžet.

Losos
Odličan je izvor omega 3 masnih kiselina, ali sadrži i oko 20 grama proteina na svakih 100 grama.

Bobičasto voće
Izaberite omiljene bobice i pružit ćete organizmu zavidnu dozu antioksidansa koji štite od raka i drugih oboljenja.

Orašasti plodovi
Prehrana bogata orašastim plodovima pruža tijelu mono i polinezasićene masnoće. Izbor je bogat – lješnjaci, orasi, bademi…

špinatCrveno meso
Odličan izvor proteina i dokazano pozitivno utječe na izgradnju mišića. Crveno meso sadrži vitamin B12, cink, kreatin i omega 3 masne kiseline.

Brokula
Ovo zeleno povrće pomaže kod gubitka kilograma, bogato je vlaknima, a ne sadrži mnogo kalorija. U brokuli se nalaze i fitokemikalije koje djeluju preventivno na pojavu brojnih oboljenja.

Puretina
U 100 grama ovog mesa nalazi se samo 4,5 grama zasićenih masti.

Špinat
Veoma alkalna namirnica koja sprječava gubitak mišićne mase, a pored toga štiti od nekih vrsta raka i srčanih oboljenja.

Voda
Bez dovoljnog unošenja vode u organizam teško se izgrađuje mišićna masa. Pored toga, voda pomaže i u oporavku mišića nakon treninga.

 

Izvor: Elle.rs
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Vitki do proljeća: Drastične dijete su out, in je promjena načina života!

Koliko ste puta krenuli na dijetu i peti dan odustali? Umjesto da se mučite s dijetama čudnovatih naziva i nemogućih zahtjeva, isprobajte nešto što uistinu pali

Provjerite trebate li baciti cijeli neseser: Koliki je zapravo rok trajanja šminke?

Kladimo se da ste svoju maskaru trebali već odavno zamijeniti....

Radi li se o slučajnoj sličnosti ili postoji stvarna veza između izgleda hrane i organa?

Mrkva u presjeku nalikuje na šarenicu, orah na mozak, grah na bubrege, no postoji li povezanost osim vizualne sličnosti?

Nevjerojatna transformacija Rebel Wilson: Cijelu 2020. je živjela zdravo, a rezultati nisu izostali

Simpatična 40-godišnjakinja nakon 'liječenja' stresa krafnama odlučila se za holistički pristup i uvela zdrave navike

Koji začin pomaže protiv upala, a koje su namirnice dobre za ljepotu i libido?

Ljepota i zdravlje dolaze kroz želudac! Koliko su vam poznate dobrobiti začina, napitaka i ostalih prirodnih dodataka prehrani koji nam stižu iz svih krajeva svijeta?

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

▲ Povratak na vrh