Make-up-scena ima 20 razloga za slavlje

11.12.2020.

Giorgio Armani Beauty slavi veliku obljetnicu

Čini se kao da je bilo jučer kada je talijanski dizajner predstavio svoju prvu kolekciju make-upa, no vjerovali ili ne, bilo je to 2000. godine – prije točno 20 godina.

Povodom velikog slavlja, Giorgio Armani Beauty proslavio je kampanjom s potpisom slavnog fotografa Karima Sadlija, u kojoj njegove vjerne ambasadorice—glumica Cate Blanchett, te supermodeli Barbara Palvin, Greta Ferro, Madisin Rian i Sara Sampaio—nose majicu s dizajnerovim foto-portretom.

Od samih početaka, Armanijev brend je promijenio make-up scenu inovacijama i formulama koje su nastale iza kulisa njegovih modnih revija, u suradnji sa slavnom vizažisticom, i vjernom suputnicom na svim njegovim revijama, Lindom Cantello. Tekući puder Luminous Silk bio je prvi rezultat filozofije ljepote ove marke, odnosno postizanja savršenog tena laganim proizvodima. “Luminous Silk odmah je postao kultni proizvod za vizažiste, a zatim i obične žene. Savršen je za profesionalnu upotrebu te pruža sjajan, prirodan i svjež ten. Ključ je u isticanju dobrih obilježja te smanjenju vidljivosti loših pomoću svjetla i sjene,” izjavila je Linda Cantello, međunarodna vizažistica za Giorgio Armani.

I doista, ubrzo nakon predstavljanja ove prepoznatljivo elegantne kolekcije make-upa, veliki svjetski vizažisti prigrlili su njegove formule, pogotovo sada već kultni tekući puder Luminous Silk. Jer, kako kažu make-up znalci, Luminous Silk je jedan od rijetkih tekućih pudera koji jednako dobro izgledaju u stvarnom životu (IRL in-real-life), kao i na fotkama koje objavljujemo na Instagramu.

Nakon uspjeha s Luminous Silkom, redale su se make-up uspješnice. Lip Maestro napravio je 2012. malu revoluciju u svijetu make-upa za usne. Njegova formula zapravo je stvorena iza kulisa modne piste, kada je međunarodna vizažistica tvrtke Giorgio Armani Linda Cantello pomiješala čiste pigmente s prozirnim gelom baršunaste teksture. The rest is history.

U suradnji s Giorgio Armani Beauty laboratorijima, dobro čuvana tajna formula slavne vizažistice i talijanskog dizajnera, razvila se u revolucionarnu Lip Maestro formulu boje za usne sa sjajnim, intenzivnim mat učinkom i nježnim, baršunastim osjećajem na usnama.

Neo Nude, kolekcija predstavljena 2018., popratila je novi trend “nevidljive dekorativne kozmetike” koja je formulirana tako da poboljša prirodnu ljepotu i otkrije jedinstveni izgled svake osobe, umjesto da ga transformira.

Naposlijetku, Giorgio Armani jednom je rekao da vjeruje da ljepota prvenstveno dolazi iznutra. “Moje kreacije ne služe tome da prikriju ili sakriju osobnost pojedinca, već tome da je otkriju,” rekao je Giorgio Armani povodom velike godišnjice.

Čestitamo na 20 sjajnih godina, a Giorgio Armani Beauty proizvode pronađite ekskluzivno u odabranim Douglas parfumerijama, i na www.douglas.hr .

Pročitajte i...

Veliki Milano Fashion Week report: 6 zapaženih trendova

Ready-to-Wear kolekcije talijanskih dizajnera najavile što ćemo nositi sljedeće sezone

Top makeup lookovi uz koje ćete zaboraviti da nosite masku

Sivu zimsku svakodnevicu obojite strastvenim bojama sjenila, svjetlucavim sjajem pudera i nešto nježnijim nijansama ruževa. Donosimo vam 5 must have zimskih lookova koji uz koje ćete i vi i svi oko vas zaboraviti da imate masku na licu.

Ni ispod bora nećete naći toliko poklona koliko ih donosi novi Cosmopolitan – svim čitateljima

Trk na kioske jer novi Cosmopolitan donosi darove svim čitateljima! I to ne jedan, ne dva, već tri poklona – make up poslastice by essence! Potražite novi broj s darovima od 19. prosinca na svim kioscima

Važne životne lekcije koje je travel influencerica Andrea Trgovčević usvojila na putovanjima

Andrea Trgovčević većini je poznata kao travel influencerica, no ona putovanja ne odrađuje nego ih živi. Osim pečata u putovnici, sa svakog donosi ono najvrednije - životne lekcije koje bismo svi trebali usvojiti pod hitno. A koje su to, otkrijte u aktualnom izdanju Cosmopolitana čiju naslovnicu krasi upravo ova influencerica

Blagdanska čarolija s Cate Blanchett u glavnoj ulozi

Armani beauty je predstavio novi video za HOLIDAY kampanju 2020. koji donosi radost blagdana

Hoćemo li i dalje furati Instagram make-up?

Znate li koja je razlika između IRL (in-real-life) i Instagram make-upa? Koji nas beauty trendovi čekaju i kako jednom zauvijek naučiti precizno nanijeti liniju tuša? Kliknite na video, uživajte i učite od najboljih hrvatskih make up stručnjaka.

▲ Povratak na vrh