Namirnice koje smanjuju vašu želja za slatkim

Zdrava hrana
06.07.2015.

Ove ukusne i zdrave namirnice možete jesti bez grižnje savjesti

Ako previše popustimo žudnji za šećerom u prerađenoj hrani, potičemo brzi rast, a potom i jednako brz pad glukoze u krvi.

Taj nagli pad potiče još veću potrebu za šećerom pa se stvara začarani krug. Možete ga prekinuti samo jedući zdravu hranu koja sprečava žudnju za šećerom, barem tako tvrde nutricionisti.

I složeni ugljikohidrati, odnosno polisaharidi, proizvode jednak učinak u pogledu serotonina, samo to čine sporije. Ove namirnice možete jesti kad god, kako biste održali razinu šećera u krvi.

 

Zdrava hrana

 

Rajčice

Rajčice su djelotvorne protiv žudnje za šećerom jer sadrže visoku razinu triptofana – materije koju tijelo pretvara u serotonin. Ovaj plod bogat je i kromom, mineralom koji umanjuje žudnju za hranom i regulira kolesterol i razinu glukoze u krvi.

Jabuka

Jedno od najboljih voća za zadovoljavanje želje za slatkišima je jabuka. Lako ju je nositi sa sobom i nije ju je potrebno guliti ili rezati kao drugo voće. Čak i kisele sorte jabuke sadrže mnogo zdravih ugljikohidrata. Ovo je voće bogato i prehrambenim vlaknima, koja daju osjećaj sitosti i smanjuju glad.

Kukuraz šećerac

Slatki kukuruz još je jedna zdrava namirnica koja vam može pomoći u “odvikavanju od slatkiša”. Posebno dobro suzbija želju za slatkim kad je skuhan. Obiluje antioksidansima, vitaminima. mineralima i prehrambenim vlaknima. Osim poriva za jedenje šećera smanjuje i glad.

Batat

Još jedno povrće koje vam može pomoći je slatki krumpir ili batat. Ova namirnica neće samo zadovoljiti vašu žudnju za slatkim, nego će dodatno organizam snabdjeti vitaminom C, D i B6 i željezom. Hranjive materije u slatkom krumpiru mogu spriječiti bolesti srca, rak i druge degenerativne bolesti.

Cimet

Cimet je fantastičan začin koji ima izvrstan ukus i miris, pa ga možete dodati mnogim jelima. Cimet odlično pomaže protiv želje za slatkim. Ovaj začin sprječava nagle oscilacije u nivou glukoze koje pridonose žudnji za šećerom i time odlaže potrebu za unosom nove porcije šećera.

Izvor: Atma.hr
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Kako poboljšati imunitet? Tu su čokolada, češnjak i još pokoji 'adut iz rukava'

Raditi na ojačavanju imunološkog sustava važnije je nego ikad, a poboljšati ga možemo u 5 koraka

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah - jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Pustimo sada hladne žlice i svježe krastavce: Kako se zaista riješiti podočnjaka?

Stručnjaci otkrivaju čak osam različitih načina da vrećice ispod očiju trajno nestanu

Ove namirnice ne želiš u svojoj kuhinji!

Živi zdravo i uštedi na budžetu!

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

▲ Povratak na vrh