Autentična ljepota od sada je dostupna i online

07.04.2021.

Proizvodi koji se pridružuju globalnom pokretu održive potrošnje i proizvodnje te predstavljaju primjer buđenja ekološke svijesti u kozmetičkoj industriji su proizvodi koji stoje iza holističkog projekta pod nazivom Authentic Beauty Concept (ABC)

Premium brend stvoren je u suradnji s jedinstvenim frizerskim kolektivom kako bi stvorili novi put do autentične ljepote, one koja proizlazi iz svačijeg karaktera. Njihova se filozofija zasniva na stvaranju u potpunosti veganskih proizvoda čistih sastojka pažljivo odabranog porijekla, bez silikona, sulfata i parabena zapakiranih u održivoj i recikliranoj ambalaži.

Authentic Beauty Concept želi omogućiti frizerima da tretmane i usluge što više prilagode raspoloženju, rasporedu i potrebama svojih klijenata, a k tome i dostupnost njihovih proizvoda. Imajući to na umu, ABC ostvario je još jednu suradnju sa salonom Josey Hair & Beauty, koji putem vlastitog web shopa klijenta nudi i proizvode iz ABC ponude.

Ovakvom se suradnjom renomirani brend želi dodatno povezati sa svojim klijentima te im omogućiti što ugodniju kupnju, ali i brzu dostupnost svojih proizvoda. Uz Josey Hair & Beauty, ABC asortiman dostupan je online i putem HAIRShop.hr platforme te online trgovinama frizerskih studija Animi te Ritual Hair&Shop.

U navedenim online trgovinama, kupci mogu pronaći i novost koju je brend predstavio u siječnju ove godine, a riječ je o apsolutnom hit proizvodu, ABC EdT-u, mirisu za kožu i kosu pakiranom u klimatski neutralnu kutiju. Tako kupovinom ovog proizvoda svi kupci pomažu u održavanju čistih ocean jer se dio sredstava izdvaja Banci plastike, dobrotvornom udruženju koje ljudima plaća prikupljanje i recikliranje plastičnog otpada.

Priča o brizi za okoliš, ali i svoje klijente, ne prestaje ovdje. Povodom Dana planeta Zemlje, koji se obilježava 22. travnja, ABC je za sve kupce pripremio poseban Coffee Mug. Šalica  je napravljena od fermentiranog biljnog škroba te je ugljično neutralna (emisija stakleničkih plinova pri proizvodnji), bez toksičnih supstanci (sigurna za perilice posuđa i mikrovalne pećnice).

Authentic Beauty Concept najavljuje i niz drugih projekata kojima želi ponuditi dodatnu vrijednost svojim klijentima te na taj način stvoriti još autentičnije, zdravije i održive proizvode.

Pročitajte i...

Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu!

U godini u kojoj obilježava 111. godina postojanja, nova LET'S DO BEAUTIFUL kampanja pokazuje ono za što se Douglas danas zalaže kao moderna i otvorena beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju.

Naša koža je veliki emotivac

Sigurno ste primijetili da se intenzivna i promjenjiva raspoloženja odražavaju na epidermi, što su fenomeni koje istražuju psihodermatologija i neurokozmetika

Strah od starenja

Davno ste odlučili dostojanstveno se prepustiti učinku vremena, ali niste ni primijetili kad ste počeli popuštati pod pritiskom okoline i zdvajati nad svojim odrazom. Jeste li svjesni razlike između vaše slike o sebi i načina na koji vas vide?

grey blending

Seksi sijede: Hoćete li prihvatiti trend 'gray blendinga'?

Sav potencijal srebrnog sjaja sijedih vlasi

Otkrijte 5 tajni Audrey Hepburn za bezvremensku ljepotu

Iako se kozmetika tijekom godina mijenjala, neki su savjeti ostali univerzalni

Ljepota kose počinje iz korijena – tretirajte tjeme pažljivo, kao i kožu lica

Ispucani vrhovi, tanke vlasi i beživotni uvojci loš su materijal za dobru frizuru, ali imamo plan kako ćete regenerirati svoju kosu

▲ Povratak na vrh