Tko su najveći potrošači mladosti?

Maybelline calendar
21.05.2012.

Stanovnici Sjeverne i Južne Amerike, gdje se izvede 55% svih kirurških zahvata u svijetu, a slijede ih stanovnici pacifičke Azije

Svjetsko estetsko tržište prošle je godine procijenjeno na 3,5 milijarde eura, navodi se u izvještaju IMCAS-a, jednog od najvećih međunarodnih kongresa posvećenih plastičnoj kirurgiji i dermatologiji.

Najveći svjetski potrošači mladosti

  1. SAD
  2. Brazil
  3. Kina
  4. Japan
  5. Indija

U Amerikama se godišnje izvede 55% svih esteskih kirurških zahvata u svijetu.

Konkretno, SAD i Brazil najveći su “potrošači” kirurških i neinvazivnih pomlađujućih zahvata. Za četiri godine na njih će trošiti oko 6 milijarda eura.

Zemlje poput Kine, Japana i Indije (redoslijed nije slučajan), trošit će upola manje. Iako se oni još ne mogu mjeriti s velikim igračima, u Meksiku, Južnoj Koreji i Tajvanu u znatnom porastu je potražnja za svim vrstama pomlađujućih zahvata.

U Amerikama i Pacifičkoj Aziji predviđa rast od 10-12%. Sve upućuje na to da će azijski plastičari i dermatolozi do 2016. zaraditi oko 1,3 milijarde eura, koliko sad inkasiraju njihovi europski kolege.

Stara i onemoćala EU

Europa se sve rjeđe spominje kao relevantan igrač (ne samo) na ‘tržištu mladosti’ iako ima jedno od najstarijih stanovništva.

Top-lista EU ovisnika o ljepoti

1. Talijani

2. Francuzi

3. Turci

4. Nijemci

5. Španjolci

6. Rusi

Što zbog ekonomske krize, što zbog skandala s PIP-ovim implantatima, u iduće četiri godine očekuje se 7-postotna potražnja za pomlađujućim zahvatima.

Zanimljivo je da su među Europljanima najveći ovisnici o plastičnoj kirurgiji i nekirurškim zahvatima Talijani.

Slijede ih Francuzi i Turci, dok su Nijemci i Španjolci na samom začelju.

Kako Rusi nemaju povjerenja u svoje liječnike, ne čudi što rijetko posjećuju estetske ordinacije. Kad baš moraju, Ruskinje najčešće ulažu u grudi.

Mnogo više o kozmetičkim navikama i sklonostima žena diljem svijeta pročitajte u tekstu Novi svjetski beauty poredak.

Tekst: Mihaela Batinić
Foto: press (Maybellineov kalendar)

Pročitajte i...

Eucerin® 120 godina njege kože

Eucerin® je vodeća robna marka za njegu kože koja se temelji na etičnoj znanosti o koži. Stvaranjem bliskog odnosa s potrošačima čuva i vraća zdrav izgled te pruža osjećaj zadovoljstva u vlastitoj koži. Preparati za njegu atopične kože mališana, liječenje psorijaze, smanjenje suhoće ili njegu akni vraćaju svaki dan samopouzdanje ljudima diljem svijeta.

Izgledajte bolje, ne mlađe (ok, možda samo malo mlađe)

Nema tog pudera koji može savršeno prekriti tragove stresa, godina i nezdravog načina života. No uz usvajanje nekih kvalitetnijih navika i pravilnu njegu kože, možete svom licu (i životu) vratiti stari sjaj

Što je melatonin i zašto je odličan saveznik u borbi protiv starenja?

Sastojak koji se isplati uključiti u dnevnu rutinu njege lica

Kako zaštititi kožu lica od plave svjetlosti koju emitiraju digitalni uređaji?

Saznali smo sve o tome kako sačuvati blistav i svjež ten sad kad provodimo više vremena pred ekranima

Jedina tri sastojka koje naša koža zaista treba u beauty rutini

Stručnjaci ih nazivaju «the big three» kozmetike

▲ Povratak na vrh