Ono si što jedeš. Ne budi pizza. Ovo su top namirnice za savršenu i mladoliku kožu

01.01.2021.

Hrana za tijelo i dušu

Kaže se „ono si što jedeš“, a to se i vidi. Koža, kosa i nokti prvi će odati da nešto nije u redu s vašim zdravljem ili prehranom.

Kako bi naše lice i ostatak tijela izgledali što bolje često je potrebno krenuti iznutra, tako da smo vam nabrojali namirnice koji će vam donijeti blistav ten i zasigurno doprinijeti vašem zdravstvenom stanju, a po potrebi pomoći i da izgubite na tjelesnoj težini.

Borovnice

Ove ljubičaste bobice su prava “riznica” antioksidansa, koji pomažu u obnavljanju strukture stanica, te ujedno imaju i anti-aging efekt.

Orašasti plodovi

 

Lješnjaci, orasi i bademi bogati su omega-3 masnim kiselinama, koje pomažu procesu hidratacije kože i sprječavaju nastanak akni.

Avokado

 

Zeleni plod avokada ima čak 75% zdravih, nezasićenih masti, odnosno omega-3 i omega-6 kiselina, koje čudotvorno djeluju na izgled kože.

Limun

Limunov sok pomaže organizmu da na prirodan način odstrani toksine koji se očituju u koži kroz akne, ospe i iritacije, stoga je detoksikacija organizma važan korak do lijepe i zdrave kože.

Zeleno lisnato povrće

Često ga omalovažavamo pa ne čudi da je prema mišljenjima mnogih zeleno lisnato povrće namirnica koja najčešće nedostaje u modernoj zapadnjačkoj prehrani.

Povrće ima odlična antioksidacijska svojstva, a osim toga prepuno je vlakana koji apsorbiraju višak vode i potiču rad probavnog sustava.

Zeleni čaj

Već je poznato da je zeleni čaj vrlo učinkovit antioksidans. Svakodnevnim konzumiranjem zelenog čaja pomoći ćete vašoj koži da se očisti, a uz to možete lakše smanjite tjelesnu težinu, ukoliko je potrebno.

Maslinovo ulje

Osim što ima sjajne nutritivne vrijednosti i bogat izvor je omega-3 masnih kiselina pomaže koži da se dubinski hidrira i dobro je protiv akni. Najbolje ga je koristiti bez ikakve termičke obrade, a osim u hranu možete ga aplicirati i direktno na kožu.

Jabučni ocat

Izvor je korisnih probiotičkih bakterija, koje blagotvorno djeluju na probavu, zbog čega dolazi do bolje apsorpcije hranjivih tvari. Vodite računa da samo nepasterizirani jabučni ocat može biti bogat izvor probiotika.

Šiše.V.S.

Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Anti-stres hrana: sve što morate znati o osnovnim učincima prehrane na naše psihičko zdravlje

Nutricionistička psihijatrija otkriva kako pojedine namirnice mogu pomoći u borbi protiv depresije i anksioznosti

Radi li se o slučajnoj sličnosti ili postoji stvarna veza između izgleda hrane i organa?

Mrkva u presjeku nalikuje na šarenicu, orah na mozak, grah na bubrege, no postoji li povezanost osim vizualne sličnosti?

Koji začin pomaže protiv upala, a koje su namirnice dobre za ljepotu i libido?

Ljepota i zdravlje dolaze kroz želudac! Koliko su vam poznate dobrobiti začina, napitaka i ostalih prirodnih dodataka prehrani koji nam stižu iz svih krajeva svijeta?

Kako poboljšati imunitet? Tu su čokolada, češnjak i još pokoji 'adut iz rukava'

Raditi na ojačavanju imunološkog sustava važnije je nego ikad, a poboljšati ga možemo u 5 koraka

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah - jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Pustimo sada hladne žlice i svježe krastavce: Kako se zaista riješiti podočnjaka?

Stručnjaci otkrivaju čak osam različitih načina da vrećice ispod očiju trajno nestanu

▲ Povratak na vrh