Ovo je novi kozmetički brend o kojem svi pričaju

08.08.2017.

Gisou je brend nizozemske blogerice Negin Mirsalehi o kojem trenutno svi pričaju

Instagram je sjajan izvor za otkrivanje novih kozmetičkih brendova, a ovog ljeta pažnju je ukrao brend nizozemske blogerice Negin Mirsalehi, Gisou. Radi se o brendu proizvoda za kosu koji su bazirani na pčelinjem vosku te ne sadrže sulfate i parabene. Mirsalehi koja inače ima više od 4 milijuna pratitelja na Instagramu, poznata je po svojoj raskošnoj dugoj i valovitoj kosi što je savršena reklama za proizvode koje nudi. Brend za sada nudi svega tri proizvoda – dva spreja za stiliziranje kose i jedno njegujuće ulje, a cijene im se kreću od 34 do 74 eura. Nažalost, Gisou još uvijek ne dostavlja u Hrvatsku, ali dostavljaju u Sloveniju pa bi uskoro mogli početi vršiti dostavu i kod nas.

A post shared by Gisou (@gisou_official) on Jul 30, 2017 at 12:14pm PDT

A post shared by Gisou (@gisou_official) on Jul 10, 2017 at 1:39pm PDT

Pročitajte i...

5 najdražih parfema Rosie Huntington-Whiteley

Želite li mirisati kao Rosie na pravom ste mjestu

Koliki je zapravo rok trajanja šminke?

Kladimo se da ste svoju maskaru trebali već odavno zamijeniti....

Otkako je interneta i lažnih profila na Facebooku, body shaming doživljava procvat. No ove slavne žene uzvratile su udarac...

Predebela si, premršava si, predlakava si, imaš preravnu stražnjicu, nemaš grudi, a odnedavna ovom popisu možemo dodati i „pretrudna si“ (ako ste gledali „Nedjeljom u dva“, znate o čemu govorimo)... posramljivanju žena zbog izgleda tijela kao da nema kraja, ali ove su se dame sjajno obračunale sa svojim kritičarima

Milenijalci ovisni o igli estetskog kirurga

Nije samo generacija 40+ zabrinuta što zbog karantene ne može u posjet svom estetskom kirurgu.  Inspirirani društvenim mrežama i odlučni oko ideje da su prirodni izgled i retorika "manje je više" precijenjeni, milenijalci se sve masovnije okreću novim kodovima fizičkog izgleda à la carte. Rezultat? Prošle su godine prvi put brojem estetskih zahvata nadmašili generaciju između 50 i 60 godina!

▲ Povratak na vrh