Pet ideja za užinu prije vježbanja

17.02.2018.

Često ne znamo što pojesti prije vježbanja, a da se istovremeno napunimo energijom i osjećamo lagodno. Zato vam donosimo nekoliko prijedloga

Prije vježbanja važno je pojesti nešto što će vam dati energije, a istovremeno neće ostaviti težinu u želucu i neće nam smetati dok izvodimo vježbe u teretani, na jogi ili bilo kojoj drugoj vrsti rekreacije koju prakticiramo. Zato vam u nastavku donosimo pet prijedloga za užinu prije vježbanja:

Banane

Banane su pune šećera što će vam dati brzi nalet energije u tijelu, a i nemaju puno kalorija pa su sjajan obrok prije vježbanja kad vam treba nešto lagano.

Punozrnati kruh

Punozrnati kruh s malo avokada ili nekog drugog voća ili povrća punog zdravih masti, dat će vam dovoljno energije za intenzivno vježbanje, a neće vam ostaviti težinu u želucu.

Jabuke i maslac od kikirikija

U ovu vrstu užinu se kunu zdravi food blogeri diljem svijeta. To je odlična kombinacija šećera, zdravih masti i proteina, a svi su nam oni važni u zdravoj izbalansiranoj prehrani, posebno kad redovito vježbamo.

Granola pločice

U ove pločice možete staviti orašide, sjemenke i suho voće i tako sami pripremiti savršenu užinu za prije vježbanja. Tako ćete odjednom unijeti šećere, proteine i zdrave masti koje vam trebaju kako bi vam dali energiju i dulje vas držali sitima.

Orašidi

Orašasti plodovi su puni zdravih masti i dulje drže razinu šećera u krvi visokom što rezultira time da se dulje osjećamo sitima. Savršeni su za konzumaciju prije vježbanja, a obožava ih i Meghan Markle.

Piše: N.B.
Foto: Brenda Godinez on Unsplash / Instagram

Pročitajte i...

5 čarobnih namirnica za detoksikaciju

Zrno kamene soli svako jutro napravit će čuda za vaš organizam. A evo koje još namirnice morate uvesti u prehranu želite li izbaciti toksine, živjeti zdavije i izgledati bolje!

Kako je moguće da Penélope Cruz s 46 izgleda kao da joj je trideset?

Želimo broj njezine dermatologice, nutricionistice, psihijatra, e da, i Javierov broj također! Jer kako drugačije objasniti glumičin sjajni ten bez traga borama na pragu pedesetih i taj neodoljivi osmijeh koji nije zamrzla sveopća botoks panika od starosti

Kako prilagoditi trening menstrualnom ciklusu?

Sportske aktivnosti možete vrlo lako prilagoditi hormonalnim promjenama

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Znate li koji stil yoge izabrati za sebe?

Donosimo kratki vodič za sve buduće vježbače najpopularnijeg treninga na svijetu

▲ Povratak na vrh