Sve o „aktivističkom“ crvenom ružu koji je predstavila Michelle Obama

18.09.2020.

Bivša američka prva dama udružila je snage s kozmetičkim brendom The Lip Bar i neprofitnom organizacijom When We All Vote u sjajnoj “političko- kozmetičkoj” akciji

Tekući ruž pod nazivom “The Bawse Voter” ima mat crvenu nijansu , stoji 15 dolara, a 40 posto prihoda od njegove prodaje ide organizaciji „When We All Vote“, koja za cilj ima povećanje odaziva birača na izbore u Sjedinjenim Američkim Državama. Proizveo ga je brend “The Lip Bar” poznat po veganskom make up-u za sve boje kože, i to u limitiranoj ediciji od samo 500 komada, a da bi ga kupili, potrebno je registrirati se na web stanici američkih predsjedničkih izbora koji će se održati 14. prosinca.

Michelle i članovi udruge pokušavaju motivirati Amerikanke i Amerikance da u što većem broju izađu na izbore, a možda u tome zahvaljujući njezinoj popularnosti i uspiju. Nakon što se bivša prva dama SAD-a pojavila na Nacionalnoj konvenciji demokrata noseći ogrlicu brenda Bychari sa natpisom „Vote“, dotična je u posljednjem satu konvencije postala najguglaniji pojam za pretragu u Americi!

Piše: Jasmina Rodić
Fotografije: Profimedia i Press

Pročitajte i...

Modne poruke pomirenja na Bidenovoj inauguraciji

Je li JLo zaista usred nastupa na predsjedničkoj inauguraciji zavapila "Let's get loud?"

Čak i Michelle Obama obožava skandinavske brendove

Što je Michelle nosila u Kopenhagenu i Stockholmu?

Autobiografija Michelle Obame "Becoming" ulazi u povijest

Bivša prva dama bilježi nezapamćen uspjeh

▲ Povratak na vrh