Top četiri stvari na koje moramo paziti ako se bavimo sportom

28.10.2019.

I vaša kosa želi biti FIT

Osim što želimo da je naše tijelo u sportskoj formi pa nekoliko puta tjedno odlazimo na grupne treninge, teretanu ili samo trčimo vani tako i naša kosa želi biti zdrava i lijepa.  Koliko puta samo nakon tjelesne aktivnosti ne razmišljamo pa operemo kosu i dva puta u danu ili ju toliko čvrsto zavežemo u rep da nas tjeme boli. Upravo takve stvari su nas potakle na razmišljanje kako da naša kosa ostane u sjajnoj formi. Top četiri stvari na koje moramo pripaziti objasnio nam je zagrebački frizer i vlasnik salona, Davorin Purić.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

 

  1. Žene koje se bave sportom često peru kosu. Koliko je to zapravo zdravo i kakav tip šampona preporučaš u tom slučaju?

 

Općenito se ne preporučuje prati kosu češće od 2-3 puta tjedno.  Ako je vježbanje umjereno šampon se u pravilu ne treba mijenjati. Kod svakodnevnog pranja treba biti blag, vrlo hidratantan i sa sniženim PH.

 

  1. Na što moramo pripaziti ako nam je kosa često u repu?

 

Kod vezanja kose u rep je najbitnije da je opušten i ne zateže korijen vlasi. Gumica za vezanje treba biti elastična i glatka. Ako se pridržavate tih par stvari, kosa u repu bi se trebala šišati isto kao i svaka druga. Čvrsto zategnuti rep više šteti vlasištu i korijenu kose nego vrhovima.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

  1. Kako tretirati kosu koja je često izložena slanoj vodi, kloru ili znoju?

 

Ovo je jedini pravi i veliki problem od sva 4 pitanja :) Sol i klor isušuju našu kosu te je čine praznom i bez sjaja. Znoj tijekom vježbanja je također slan. Umjesto svakodnevnog šamponiranja kosu je moguće samo isprati u vodi. Obavezno je koristiti regenerator (on se određuje po tipu kose i nema veze dali vježbate ili ne-u normalnim slučajevima)

Idealno je prirodno sušenje, ako ipak koristimo fen neka nije na max temperaturi i brzini sušenja. Svakako preporučam zaštitu kao arganovo ulje, leave-in regenerator ili proteinski sprej.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

  1. Kakve praktične frizure preporučaš ako se često bavimo tjelesnim aktivnostima?

 

Kosa nikada ne bi trebala biti raspuštena jer u kontaktu sa tijelom upija slani znoj. Vežite rep elastičnom gumicom ili trakom od prirodnih materijala. Isto tako je možete podignuti u punđu. Ako ih znate isplesti, pletenice su odličan izbor. Danas svaki proizvođač sportske opreme ima trake za kosu koje upijaju znoj i drže kosu podalje od lica.

 

Piše: A.M.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

grey blending

Seksi sijede: Hoćete li prihvatiti trend 'gray blendinga'?

Sav potencijal srebrnog sjaja sijedih vlasi

Autentična ljepota od sada je dostupna i online

Proizvodi koji se pridružuju globalnom pokretu održive potrošnje i proizvodnje te predstavljaju primjer buđenja ekološke svijesti u kozmetičkoj industriji su proizvodi koji stoje iza holističkog projekta pod nazivom Authentic Beauty Concept (ABC)

Ljepota kose počinje iz korijena – tretirajte tjeme pažljivo, kao i kožu lica

Ispucani vrhovi, tanke vlasi i beživotni uvojci loš su materijal za dobru frizuru, ali imamo plan kako ćete regenerirati svoju kosu

Što s kosom kada nemate vremena za frizera?

Manjak vremena za odlazak frizeru, ali i manjak izlazaka koji bi vas na to natjerali ne bi trebali biti izgovor za frizuru koja je izgubila formu. Donosimo par frizura koje je lako održavati čak i kada ništa ne stižete

Uz ove savjete recite bye bye ispucalim vrhovima

S ovim trikovima bit ćete korak bliže dugoj i njegovanoj kosi

▲ Povratak na vrh