Top četiri stvari na koje moramo paziti ako se bavimo sportom

28.10.2019.

I vaša kosa želi biti FIT

Osim što želimo da je naše tijelo u sportskoj formi pa nekoliko puta tjedno odlazimo na grupne treninge, teretanu ili samo trčimo vani tako i naša kosa želi biti zdrava i lijepa.  Koliko puta samo nakon tjelesne aktivnosti ne razmišljamo pa operemo kosu i dva puta u danu ili ju toliko čvrsto zavežemo u rep da nas tjeme boli. Upravo takve stvari su nas potakle na razmišljanje kako da naša kosa ostane u sjajnoj formi. Top četiri stvari na koje moramo pripaziti objasnio nam je zagrebački frizer i vlasnik salona, Davorin Purić.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

 

  1. Žene koje se bave sportom često peru kosu. Koliko je to zapravo zdravo i kakav tip šampona preporučaš u tom slučaju?

 

Općenito se ne preporučuje prati kosu češće od 2-3 puta tjedno.  Ako je vježbanje umjereno šampon se u pravilu ne treba mijenjati. Kod svakodnevnog pranja treba biti blag, vrlo hidratantan i sa sniženim PH.

 

  1. Na što moramo pripaziti ako nam je kosa često u repu?

 

Kod vezanja kose u rep je najbitnije da je opušten i ne zateže korijen vlasi. Gumica za vezanje treba biti elastična i glatka. Ako se pridržavate tih par stvari, kosa u repu bi se trebala šišati isto kao i svaka druga. Čvrsto zategnuti rep više šteti vlasištu i korijenu kose nego vrhovima.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

  1. Kako tretirati kosu koja je često izložena slanoj vodi, kloru ili znoju?

 

Ovo je jedini pravi i veliki problem od sva 4 pitanja :) Sol i klor isušuju našu kosu te je čine praznom i bez sjaja. Znoj tijekom vježbanja je također slan. Umjesto svakodnevnog šamponiranja kosu je moguće samo isprati u vodi. Obavezno je koristiti regenerator (on se određuje po tipu kose i nema veze dali vježbate ili ne-u normalnim slučajevima)

Idealno je prirodno sušenje, ako ipak koristimo fen neka nije na max temperaturi i brzini sušenja. Svakako preporučam zaštitu kao arganovo ulje, leave-in regenerator ili proteinski sprej.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Davor Hair&Soul (@davorhairandsoul) on

  1. Kakve praktične frizure preporučaš ako se često bavimo tjelesnim aktivnostima?

 

Kosa nikada ne bi trebala biti raspuštena jer u kontaktu sa tijelom upija slani znoj. Vežite rep elastičnom gumicom ili trakom od prirodnih materijala. Isto tako je možete podignuti u punđu. Ako ih znate isplesti, pletenice su odličan izbor. Danas svaki proizvođač sportske opreme ima trake za kosu koje upijaju znoj i drže kosu podalje od lica.

 

Piše: A.M.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

k18 maska za kosu

Proizvod koji je donio revoluciju u njezi kose - K18 Hair maska za kosu

Glavne ambasadorice za K18 Hrvatska donose savjete kako pravilno nanijeti proizvode, s kojima će kosa postati mekša, snažnija i zdravija nego ikad prije

Pet savjeta za njegu kose u hladnijim danima

Kako održati kosu sjajnom zimi?

Za najljepšu kosu ove jeseni: Nova Kérastase Specifique Divalent linija

Dvostruka učinkovitost nove linije, garantira zdravi izgled kose koja neće proći nezamijećeno

Njega kakvu vole i najzahtjevnije kovrče

Nova Dove Clarify & Hydrate linija šampona i regeneratora za kosu odgovara na sve zahtjeve naše kose.

Kosa u fokusu: Beauty editorijal za jesensku inspiraciju

Frizure nadahnute različitim povijesnim stilovima ističu prirodnu ljepotu kose

Kako obnoviti kosu nakon ljeta?

Ključni koraci za vraćanje izgubljenog sjaja, boje i volumena kose

▲ Povratak na vrh