Evo kako da vaša forma preživi božićno prejedanje!

26.12.2020.

Fitness influenceri su podjelili nekoliko savjeta

Vrijeme božićnih blagdana znači samo jedno, a to je borba kako pojesti bakinu sarmu, mamine kolače i najfiniju francusku salatu, a da pri tome ne „zaradimo“ koji kilogram više. O tome najviše znaju fitness treneri koji često od svojih klijenata čuju: „Ma pojeo sam samo ovo, advent je, moram nešto…

Trener Ante Burazin kaže da ljudi trebaju prestati tražiti izgovore ako žele ozbiljno poraditi na sebi. Stoga, krenite odmah, poslije će biti puno lakše!

Savjeti kako preživjeti prosinac by Ante Burazin

  • Nemojte prestati trenirati samo zato što su blagdani jer prestankom vježbanja izaći ćete iz svoje rutine, a postat ćete ležerniji i po pitanju hrane. Dakle, trenirajte, pa i ako pojedete malo više ili neki krivi zalogaj, šteta je manja!
  • Zamjena za slatkiše! Proteinske čokoladice su uvijek dobar izbor umjesto raznih kolača, zasitit će vašu potrebu za slatkim i zdravije je!
  • Uvijek nek vam je boca vode pri ruci!
  • Usredotočite se na prijatelje i obitelj, hrana nek bude u drugom planu, a ako baš motrate isprobati što se nudi neka bude u manjim količinama. Nemojte pretjerivati!
  • Prije izlaska iz kuće pojedite zdravi obrok po planu da budete polusiti, tako da vam oči ne budu gladne gdje god da dođete! Jedite redovito i budite korak ispred gladi.
  • Dajte si oduška 2 dana. Neka to bude Badnjak i Božić, ali onda se vratite zdravoj prehrani!

Savjeti kako preživjeti prosinac by Matea Parlov

Profesionalna sportašica i atletičarka Matea Parlov kaže kako se za blagdane možemo malo opustiti, ali ipak postoje stvari  na koje moramo pripaziti!

  • Poslije ručka odradite dulju šetnju, važno je piti dovoljno tekućine jer nam ona daje osjećaj sitosti (ukoliko se ne možete natjerati na konzumaciju vode, dobra zamjena je čaj)
  • Pecite hranu na kokosovom ili maslinovom ulju. Uživanje u hrani ne podrazumijeva prejedanje kojim unosimo više energije nego nam je potrebno.
  • Ponekad treba samome sebi reći: “Danas ću pojesti dva do tri kolačića i to mi je dovoljna količina šećera koju ću unijeti.” Ukoliko si i dozvolite koji kolačić više, pripazite na količinu tjelovježbe kako ne biste unijeli više energije no što potrošite i vaša forma će i poslije blagdana biti na zavidnom nivou.

 Savjeti kako preživjeti prosinac by Petar Bruno Basić

Fitness influencer i trener Petar Bruno Basic ima dosta jednostavno pravilo: trening.

  • Ostanite vjerni svojim navikama i režimu treninga, ako ga imate. Ako ga nemate, pravi je čas da se dovedete u formu jer ljeto će doći brže nego što očekujete.
  • Moj savjet je: uzmite list papira i olovku, napišite zadatak za svaki dan do ljeta. Nešto jednostavno, a opet nešto korisno. Ne morate ići u ekstreme i zadavati si po 200 sklekova. Napišite na papir nešto kao – ići ću svaki dan sa psom u šetnju, ili nedjeljom idem na Sljeme, ili svaki dan ću vježbati 30 minuta. Čim napišete, polako ste počeli proces manifestacije vašeg cilja.
  • Trebate biti odlučni, ne lagati samima sebi i biti sigurni da ćete napraviti sve što napišete na papir makar to bile sitnice, jer puno sitnica čini veliku stvar.

Piše: Aleksandra Milinković

Fotografije: Dražen Kokorić, privatni albumi

Pročitajte i...

Provjerite trebate li baciti cijeli neseser: Koliki je zapravo rok trajanja šminke?

Kladimo se da ste svoju maskaru trebali već odavno zamijeniti....

Kako Halle Berry izgleda tako fantastično u 50-ima?

Spoiler alert: nisu samo geni u pitanju, već težak rad

Po uzoru na Kate ili Meghan - koji vam stil vježbanja više odgovara

Dvije vojvotkinje, dva sasvim različita pristupa fitnessu

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

Biljni čajevi koje obožavamo

Osim što su ukusni, odlični su za zdravlje

▲ Povratak na vrh