Hrabre žene u crvenom poručuju: Moždani udar se može spriječiti

08.02.2021.

U petak, 5. veljače, svečanim obilježavanjem u Hrvatskom glazbenom zavodu završila je zdravstveno-edukativna akcija Dan crvenih haljina kojom se podiže svijest javnosti o specifičnostima moždanog udara u žena.

Pozdravne riječi gostima u dvorani i gledateljima live streaminga uputili su idejna začetnica i predsjednica Organizacijskog odbora ove hvalevrijedne akcije, prof. dr. sc. Arijana Lovrečić-Huzjan, prim. dr. Vera Katalinić-Janković u ime Ministarstva zdravstva i potpredsjednica Skupšine Grada Zagreba prof. Ana Stavljenić Rukavina.

Moždani udar se može dogoditi svakome, u svakoj životnoj dobi i izuzetno je važno da žene brinu o sebi, o svojem vlastitom zdravlju i da sebe stave na prvo mjesto. – naglasila je prof. dr. sc. Arijana Lovrečić-Huzjan.

Arijana Lovrečić-Huzjan

Program se odvijao pod voditeljskom palicom sjajnog Tarika Filipović, a svojim nadahnutim nastupima večer su oplemeniti pijanist Matej Meštrović, violončelistica Ana Rucner i glumac Vedran Mlikota.

Ana Rucner

Dan crvenih haljina održava se treću godinu zaredom u organizaciji Hrvatskog liječničkog zbora- Hrvatskog neurološkog društva i Gradskog ureda za zdravstvo Grada Zagreba, uz suorganizaciju Škole narodnog zdravlja Andrija Štampar i Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravstva RH i Gradonačelnika grada Zagreba i uz potporu Ureda Predsjednika RH. Važan i dragocjen doprinos akciji su dali sponzori i donatori Berlin Chemie Menarini, Boehringer, Bina Istra, Eli-Lilly, Endress+Hauser, Fresenius, Ghetaldus, Makpharm, Matkon, Nicro, Novartis, Pliva, Podzemno skladište plina, Sandoz i Zubak grupa.

Pet iznimno emotivnih i potresnih, ali poučnih priča žena koje su preživjele moždani udar, a koje je snimila i oblikovala redateljica Indi Novak uz svesrdnu pomoć logopetkinje Dinah Vodanović, komentirale su liječnice, članice Organizacijskog odbora Dana crvenih haljina, Marina Roje BedekovićZdravka Poljaković i Vesna Matijević.

Lana Puljić i Marcela Medved

80% moždanih udara je moguće prevenirati i jedan od ciljeva naše akcije je podučiti žene da postanu proaktivne, da postavljaju pitanja, da budu znatiželjne i da saznaju svoje ‘brojeve’ – vrijednosti krvnog tlaka, masnoće u krvi, šećera u krvi, težine… Dakle, u prvom redu: prevencija! – rekla je prim. dr. sc. Vesna Matijević.

Svečano obilježavanje završilo je prekrasnom revijom na kojoj su nastupile snažne, hrabre žene Aleksandra Jurić u haljini Etna Maar dizajnerice Andrijane Subotić PjajčikIvana Cvetković u kreaciji Martine HerakIvana Grbač u haljini BiteMyStyle dizajnera Zorana AragovićaSnježana Link u haljini Hippy Garden dizajnerice Đurđice VorkapićMaja Salamon u haljini s potpisom Ivice Skoke te najmlađa hrabrica Marcela Medved u odijelu brenda Lokomotiva dizajnerice Lane Puljić. Za šminku i frizure pobrinuo se tim salona Studio Marcela pod budnim okom kreativne direktorice Jadranke Pezo, za crvene cipelice Hӧgl Shoe Fashion, a za raskošnu cvjetnu dekoraciju Nataša Kravar iz Salona cvijeća N.

Zoran Aragović i Ivana Grbač

Za prijenos događaja pobrinuo se Marko Pletikosa, a možete ga pogledati ovdje.

Foto: Zvonimir Ferina

Pročitajte i...

Moda i glazba uvijek su išli zajedno: Elle i modni dizajneri donirali sredstva Hrvatskom glazbenom zavodu

Magazin Elle uručio je Hrvatskom glazbenom zavodu donaciju u financijskim sredstvima koja su uprihodovana na jesenskom izdanju Elle Boutiquea 2020. godine, prodajom odjevnih artikala s potpisom domaćih dizajnera i pod sloganom #zajednozahrvatskiglazbenizavod i #zajednozadomaćumodu - s ciljem obnove zgrade HGZ-a oštećene u razornom potresu prošle godine.

Prvi petak u veljači #nosicrveno

Treću godinu zaredom, u organizaciji Hrvatskog liječničkog zbora, Hrvatskog neurološkog društva i Gradskog ureda za zdravstvo Grada Zagreba te uz suorganizaciju Škole narodnog zdravlja Andrija Štampar i Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se zdravstveno-edukativna akcija Dan crvenih haljina.

Vrlo osobna priča iza nove Lokomotivine kampanje

Predivan susret realnosti sadašnjice, nostalgije, umjetničke vizije i mode u kampanji za novu kolekciju Lokomotiva by Lana Puljić

Kako smo se proveli na modnom događanju jeseni

Jesenski ELLE Boutique održao se u subotu u nenadmašnom prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda

Ana Rucner u čarobnoj ulozi od koje zastaje dah – negdje između mora i zvijezda

„Doživljaj otoka iz jednog sasvim drugog kuta i pogled iz perspektive čovjeka koji ga odlično poznaje, kompletno su promijenili moju dosadašnju sliku o ovom najvećem dalmatinskom otoku.“

▲ Povratak na vrh