Loše metode mršavljenja

Loše metode mršavljenja
12.05.2015.

Znamo da nije lako odabrati dijetu koja će vas dovesti do cilja, ali ove tri tehnike trebali biste izbjegavati

Gladovanje

Ukoliko se odreknete neke vrste hrane, to može dovesti do nutritivnog deficita. Umjesto da u potpunosti izbjegavate baš sve – recimo ugljikohidrate – pokušajte izbaciti tjesteninu, a nastavite jesti žitarice s cijelim zrnom.

Vježbanje s praznim želucem

Kad vježbate bez da ste prije doručkovali, sagorijevaju se mišići, a ne masti. Važno je slušati svoje tijelo, a ako kvalitetno jedete, ne samo da ćete izbjeći gubljenje mišića, već ćete imati i puno više energije.

Manjak sna

Vrijeme za teretanu ili trčanje možda znači manje vremena za spavanje, no važno je da dovoljno spavate ako želite izgubiti na težini. Premalo sna može povećati apetit i dovesti vas u iskušenje da više jedete.

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Adele, jesi li to ti?

Minimalno pedeset, a vjerojatno i više. Toliko je kilograma izgubila britanska pop zvijezda Adelle, koja se topi sa svakim svoji novim Instagram postom…

Probali smo limunski detox i preporodili se!

Isplatilo se pet dana živjeti na soku od limuna, javorovog sirupa i kajanskog papra.

15 namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravo smršavjeti

Donosimo vam listu "supernamirnica" koje će vam pomoći u zdravom gubljenju kilograma , a istovremeno spriječiti kronične bolesti i povećati koncentraciju

Zašto u dijetu trebate uključiti celer?

Jeste li znali da celer sadrži tzv. negativne kalorije što znači da ih naše tijelo dok ga jedemo sagorijeva više nego što ih on sam ima?

▲ Povratak na vrh