Loše ste volje? Ovi trikovi će vas odmah oraspoložiti

06.02.2017.

Za popravljanje raspoloženja potrebno je manje od pet minuta

Ponekad se bez razloga osjećate loše i dopuštate da vas negativne misli oneraspolože. Ne prepuštajte se negativnim mislila, uz ove brze trikove probudite optimizam, podsjetite se na smisao svog života, postanite veseli i boljeg raspoloženja…

Sastavite listu za dobro raspoloženje

Stavite na papir pet stvari na kojima ste zahvalni da su vam se dogodile u životu. Zatim sastavite listu pet osobnim postignuća, vlastitih uspjeha na koje ste ponosni. Možda je to činjenica da ste savršeno naučili neki strani jezik, odgojili dvoje divnedjece ili preuzeli rizik i krenuli u poduzetničke vode. Zatim pročitajte sve što se zapisali. Vidite, već sada se ne osjećate loše kao na početku! Spremite listu u novčanik ili torbu i nosite je sa sobom. Svaki put kada se osjetite tužno i neraspoloženo, izvadite listu i pročitajte je.

Razmišljajte u bojama

Meditiranje vas neće samo opustititi – stručnjaci su dokazali da ‘isključivanje’ iz vanjskog svijeta za kratko vrijeme svakog tjedna može smanjiti razinu tjeskobe. Studije o meditaciji pokazuju da ljudi koji redovito meditiraju manje pate od depresije, nesanice i visokog krvnog tlaka. Priuštite si par minuta, dišite duboko i vizualizirajte u bojama – to je jednostavna tehnika koja će odmoriti vaš mozak i pomoći vam jednako kao da ste odspavali dva sata! Sjednite mirno i, dok udišete, vizualizirajte jednu boju, a dok izdišete, vizualizirajte drugu boju. Terapeuti preporučuju da dok udišete vizualizirate zeleno svijetlo, s dok izdišete, crnu ili sivu boju (simbol vašeg stresa).

‘Zaronite’ u cvijeće

Znanstvenici su objavili da primanje cvijeća pomaže u borbi protiv depresije i tjeskobe, a gledanje slike na kojoj je cvijeće podiže raspoloženje. Stoga, ne čekajte druge da vam donesu cvijeće, jednostavno ga kupite sami sebi. Imate li vrt većinu sunčanog dana provedite brinući o svom cvjetnjaku. Uz to, boravak na čistom zraku i na suncu dodatno će vas oraspoložiti.

Popijte čašu vode

Dehidracija može izazvati nervozu i zbunjenost. Voda je životno važna da naše stanice normalno funkcioniraju. Istraživanje provedeno na 200 ljudi pokazalo je znatno bolje mentalne zdravlje kod onih koji su pili šest do osam čaša vode dnevno.

Pobjegnite u prošlost

Pozitivno vizualiziranje može pomoći da se puno bolje osjećamo i otklanja naše ‘Ne mogu’. Zamijenjujući negativne misli pozitivnima, imat ćete više kontrole nad mentalnim zdravljem. Dovoljna je tek minuta da se sjetite kada ste zadnji put bili presretni. Je li to bio ručak s prijateljicom, odlazak u kino sa kćerkom ili sinom, ili dan koji ste proveli sami sa partnerom u šetnji. Sjetite se kako ste se smijali i uživali i vratiti će vam se iste dobre vibracije. Na kraju recite sebi da se osjećate sjajno.

Potaknite cirkulaciju

Ovaj trik baš uvijek pali! Lezite na pod i podignite noge u zrak, te udahnite duboko. Bit ovog yoga položaja, u kojem je glava u nižem položaju od vaših noga, jest da potjerate krv prema mozgu, što rezultira većom protočnošću kisika, a to će vam pomoći da se fokusirate i osjećate pozitivnije.

 

Nikolina Petan

Fotografija Profimedia

Pročitajte i...

Kako vam joga i meditacija mogu pomoći da lakše podnesete post-lockdown izazove?

Stigle su nove flow yoga vježbe i meditacije u Me Time app

meditacija u kućnoj izolaciji

4 sjajne aplikacije za meditaciju i opuštanje

Iskoristite tehnologiju u borbi protiv stresa

Optimistični instagram profili

Virtualne adrese koje nas ovih dana čine optimističnijima

Instagram profili koji će vam pomoći da se osjećate bolje

Dođite na Sensa Yoga Reconnect Retreat

Savršena detoksikacija u bajkovitoj prirodi Plitvica

Znate li koji stil yoge izabrati za sebe?

Donosimo kratki vodič za sve buduće vježbače najpopularnijeg treninga na svijetu

▲ Povratak na vrh