Namirnice koje će vaši mišići obožavati

07.03.2020.

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Koliko god nam je to teško prihvatiti, za savršenu figuru nije dovoljan samo trening. Redovita tjelovježba sigurno će učvrstiti naše tijelo, ali skidanje masnih naslaga lakše ide uz pravilnu i uravnoteženu prehranu. Ako želite postići da vaši mišići malo narastu, da istaknete taj kvadriceps, gluteus ili biceps na kojem marljivo radite svaki tjedan, onda je ovo popis namirnica koje biste trebali češće konzumirati.



View this post on Instagram

Also check @foodtipz . . Grilled Chick Salad + Homemade Sweet Onion Dressing makes 4 servings Ingredients: 4 boneless skinless chicken fillets, about 5 oz each 1 Tbsp avocado oil, or olive oil 8 packed cups mixed lettuce leaves 1 cup cooked fresh or thawed frozen organic corn kernels 1.5 cups halved cherry tomatoes 1/3 cup chopped pecans 4 hard-boiled eggs, peeled and chopped 1 ripe avocado, diced Sweet Onion Dressing: 2 fresh garlic cloves, pressed 1 small sweet onion, chopped 4 Tbsps extra virgin olive oil, divided 1/4 cup apple cider vinegar 1/2 a fresh lemon, juiced sea salt and freshly ground pepper Instructions: Heat a grill pan or an outside grill on medium high heat. Rub chicken with sea salt, pepper and a bit of oil, then add it to the grill. Cook for about 5 minutes per side, or until cooked through and no longer pink in the inside. Set aside on a chopping board, cover and rest for a couple of minutes, then slice thin. Heat 1 Tbsp oil in a skillet over medium high heat; Saute garlic and onions for 6 minutes, or until soft and golden brown. Place camelized garlic & onions in a small blender together with remaining extra virgin olive oil, cider vinegar and lemon juice; puree until smooth. Season to your taste with sea salt & pepper, then refrigerate dressing until ready to serve. In a large salad bowl, add lettuce, then cooked chicken, tomatoes, corn, eggs, pecans, and diced avocado as shown. . . . . Credit: @cleanfoodcrush

A post shared by Fitness Meals (@fitness_meals) on Dec 7, 2019 at 10:37am PST

Sirutka ima nisku energetsku vrijenost i u 100 grama sadrži samo 26 kalorija. Ovu namirnicu obožavaju i profesinalni sportaši koji ju često koriste za izgradnju mišićne mase, ali i za oporavljanje mišića nakon fizičkih napora, odnosno tjelovježbe. Preporučamo da čašu ili dvije popijete uz obrok, najbolje doručak.

Lanene sjemenke savršen su izvor vlakana koja pružaju energiju i povećavaju izdržljivost, bjelančevina i omega-3 masnih kiselina. Možete lananene sjemenke koristite u najdražem smoothiju, samo je bitno da ih prije sameljete kako biste u potpunosti iskoristili njihov potencijal.

Jaja su niskokalorična, a sadrže devet esencijalnih aminokiselina koje utječu na smanjenje oštećenja mišića. Pojedite i žumanjak koji osim proteinom bogat vitaminom D i omega-3 masnim kiselinama.

Losos vam može pomoći da izgradite mišiće, a i ključan je kod sagorijevanja masti. Takođe sadrži magnezij, selen i kalcij koji pomažu da se vaši mišići razvijaju i obnavljaju nakon treninga.

Kvinoja je jedna od idealnih namirnica za vaše mišiće jer sadrži puno proteina i malo ugljikohidrata. Plus bogata je vlaknima, riboflavinom, kalcijem, vitaminom E, fosforom, magnezijem i folnom kiselinom.

 

Piše: Aleksandra Milinković

Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

5 čarobnih namirnica za detoksikaciju

Zrno kamene soli svako jutro napravit će čuda za vaš organizam. A evo koje još namirnice morate uvesti u prehranu želite li izbaciti toksine, živjeti zdavije i izgledati bolje!

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

▲ Povratak na vrh