Poboljšajte liniju – promijenite fitness rutinu

17.04.2015.

Redovito se bavite fizičkom aktivnošću i pazite što jedete, ali to se baš i ne odražava na vašem tijelu. U čemu je problem?

Gotovo nijednom ove godine niste propustili trening i uspjeli ste dobiti kilogram više. Kako?!

Ili  konzumirate više kalorija nego što ih potrošite, ili vam se povećala mišićna masa, što je izvrsna vijest. Kako je mišićna masa teža od mase masti, mišići konzumiraju više energije čak i kad su u stanju mirovanja, što djeluje poticajno na metabolizam. U ovom slučaju sigurno izgledate savršeno u svojim uskim trapericama.
Rješenje: Ako je razlog debljanja prehrambene naravi, revidirajte sadržaj svoga tanjura. Tijekom tri tjedna redovitim treninzima dodajte vježbe izdržljivosti za sagorijevanje masti. Dvadeset minuta prije svoga uobičajenog termina vježbanja i deset minuta nakon provedite na steperu.

Dvaput tjedno odlazite na satove spininga, biciklirate ko ludi, ali niste ništa mršaviji. Zašto?!

Poput dizanja utega, i spining je intenzivna kardioaktivnost koja se pokazala idealnom za opuštanje od stresa i toniranje mišića. Takav tip vježbanja sagorijeva šećer, ali ne i masti. Zbog toga trebate uspostaviti ravnotežu u svom fitnes-programu.
Rješenje: Dovoljno je da jednom tjedno odete na trening spininga i dodate mu 45-minutne treninge izdržljivosti (poput stepera ili eliptika) dvaput tjedno. Dok vježbajte, održavajte otkucaje srca na 40-60% od svoga maksimuma (koji ćete dobiti oduzmete li od 220 broj svojih godina). Zamolite trenera da vam pomogne u izračunu i ne zaboravite uravnotežiti prehranu.

Jednom tjedno po sat vremena trčite i vježbate jogu, ali trbuščić vam je još uvijek postojan. Pomoć!

Tim tempom nećete napredovati, ali održat ćete status quo. Kako biste postigli konkretnije rezultate i oblikovali mišiće središnjeg dijela tijela, potrebna su barem tri sata intenzivnog vježbanja.
Rješenje: Svojoj rutini dodajte još jedan sat trčanja ili koje druge motivirajuće aktivnosti koja će pokrenuti mišiće abdomena. Također, promijenite raspored vježbanja kako bi ono bilo učinkovitije. Ako niste jutarnji tip, vježbajte popodne ili predvečer.

Već dvije godine vježbate pilates, imate tonirane mišiće ruku, nogu i abdomena. Voljeli biste da su veći?

Riječ je o morfološkom ili problemu građe, što ćete teško promijeniti budete li samo vježbali. Potrebne su promjene u prehrani. Kako bi mišići rasli, a vi izgledali malo „nabildanije“ ,uvedite proteinske obroke u svakodnevnu prehranu.
Rješenje: Neka vam bar jedan obrok sadrži i porciju čistih proteina, poput svježeg sira, bijelog mesa ili bijelog omleta. Želite li oponašati bildere, takav proteinski obrok možete konzumirati nakon svakog treninga.

Tekst: Mihaela Batinić
Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Po uzoru na Kate ili Meghan - koji vam stil vježbanja više odgovara

Dvije vojvotkinje, dva sasvim različita pristupa fitnessu

Kako poboljšati imunitet? Tu su čokolada, češnjak i još pokoji 'adut iz rukava'

Raditi na ojačavanju imunološkog sustava važnije je nego ikad, a poboljšati ga možemo u 5 koraka

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah - jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Pustimo sada hladne žlice i svježe krastavce: Kako se zaista riješiti podočnjaka?

Stručnjaci otkrivaju čak osam različitih načina da vrećice ispod očiju trajno nestanu

Znate li zapravo razliku između joge i pilatesa?

Instruktorica pilatesa Laura Schauperl objasnila nam je koji trening odabrati

▲ Povratak na vrh