Tri savjeta za ravan trbuh

29.06.2021.

Visoke temperature i modni trendovi navode nas da razgolitimo trbuh, no jesmo li spremne?

Ljeto je u rekordnom roku pokazalo svu svoju snagu i pozvalo nas da se skinemo u mini bikini, crop top ili ‘cut out’, no mi se ne osjećamo baš u tom moodu… i to nema nužno veze s nekim nametnutim idealima ljepote, jer smo usvojile postulate ‘body positivity’ pokreta i napokon prihvatile svoje tijelo. Ono što ne možemo prihvatiti jest taj osjećaj napuhnutosti koji često osjećamo. Za usvajanje zdravih navika nikad nije kasno, a upravo nam one mogu pomoći da se osjećamo bolje, a tada i izgledamo bolje!

Hrana

Debljanje u području trbuha može utjecati na dijabetes, kronične i autoimune bolesti, a kako bismo to spriječili, važno je eliminirati šećer i procesiranu hranu, a konzumirati hranu bogatu vlaknima.

Osjećaj nadutosti može biti znak loše probave i navika koje bismo trebali mijenjati, a to se onda vidi i u napuhnutom trbuhu. Sprečavanju nadutosti može pridonijeti hrana koju konzumiramo: zeleni čaj, maslinovo ulje, jogurt, kvinoja, lisnato povrće, losos, a od začina cimet i kurkuma, te izbjegavanje žvakaćih guma.

Stres

Stres je jedan od faktora koji mogu utjecati na osjećaj nadutosti ili debljanje u području trbuha. Zbog stresa i užurbanog života često se nezdravo hranimo, jedemo brzo i s nogu, loše spavamo… Kako bi imali što zdraviju probavu, a posljedično i organizam, trebamo se podsjetiti: žvakati sporo, sjesti i uzeti vremena da probavimo. Osim toga, važno je i svaki dan odvojiti barem 15 minuta za sebe i meditirati i opustiti se.

Vježbanje

Fizička aktivnost je nužna za zdrav organizam. Osim ciljanih vježbi za struk i trbušnjake koje jačaju core i ravnaju trbuh, dobro je svaki dan započeti istezanjem kako bismo razbudili organizam. Također, pomažu i ciljane masaže, koje istovremeno i opuštaju.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

5 čarobnih namirnica za detoksikaciju

Zrno kamene soli svako jutro napravit će čuda za vaš organizam. A evo koje još namirnice morate uvesti u prehranu želite li izbaciti toksine, živjeti zdavije i izgledati bolje!

Radi li se o slučajnoj sličnosti ili postoji stvarna veza između izgleda hrane i organa?

Mrkva u presjeku nalikuje na šarenicu, orah na mozak, grah na bubrege, no postoji li povezanost osim vizualne sličnosti?

Kako podići razinu energije u samo 5 koraka?

Ako primijenite ovih nekoliko savjeta, trebali biste osjetiti pozitivnu promjenu...

Što se zaista događa s tijelom kada jedete noću?

Kako noćni obroci utječu na težinu i dobrobit?

▲ Povratak na vrh