Vitki do proljeća: Drastične dijete su out, in je promjena načina života!

28.02.2021.

Koliko ste puta krenuli na dijetu i peti dan odustali? Umjesto da se mučite s dijetama čudnovatih naziva i nemogućih zahtjeva, isprobajte nešto što uistinu pali

Nikad nismo provodili ovoliko vremena kod kuće, što se naravno odrazilo i na našu liniju. Nezadovoljstvo raste, baš kao i broj kilograma, a vi svaki tjedan započinjete i prekidate novu dijetu, razočarani svojom (ne)sposobnošću samokontrole. Možda ste samo suviše ambiciozni. Promjenite taktiku i rezultati neće izostati.

  • Postavite realne i izvedive ciljeve. Ne biste smjeli gubiti više od jednog kilograma tjedno. Sve više od toga je štetno i može izazvati gubitak mišićnog tkiva.
  • Ne preskačite obroke. Navikli ste preskakati doručak, pojesti nešto usput za ručak i prejesti se za večeru.  Sad ste pak izbacili gotovo sve obroke, ali kilogrami se ne tope brzinom kojom ste to očekivali. Promijenite način i ritam svoje prehrane.  Pet manjih obroka dnevno, umjesto konvencionalnih tri, pomoći će metabolizmu da radi brže.
  • Ne zaboravite zeleni čaj. On će pomoći organizmu da se riješi nakupljenih masnoća i kolesterola. Pijte ga u više navrata tijekom dana.
  • Uvedite raznovrsne namirnice. Ključ uspjeha je uravnotežena prehrana koja uključuje raznovrsne namirnice. Naravno, ograničite unos onih opasnih za vašu liniju.
  • Ukinite šećere. Ali ne i masti. Višak šećera koji dobivamo iz hrane taloži se kao salo, dok će vam uravnotežen unos masti pomoći – doprinijeti osjećaju sitosti  i boljem raspoloženju.
  • Priuštite si „cheat  meal“. Jedan od razloga zašto ljudi često odustanu od dijete je prejaka želja za svojim omiljenim “otrovom”- fast foodom, nečim suviše slanim i masnim ili superkaloričnim desertima… Jednom u tjednu dopustite si svoju najdražu nezdravu namirnicu bez grižnje savjesti! A onda se vratite u režim.

Piše: Jasmina Rodić

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Pet koraka uz koje do kraja dana možete poboljšati svoju vezu

Baš kao u svakom području u svom životu, i na vezama treba svakodnevno raditi

Osam dnevnih rituala koji će vas uzemljiti

Udahnite jutarnji zrak, priuštite si čašu vina... Ovi laki zahvati u svakom danu dat će vam potrebnu snagu bez obzira na to u kojoj ste fazi tranzicije u «novu normalu»

Vikend dijeta: što trebate znati o načinu prehrane 5:2?

Svi detalji tehnike koja jamči stabilan i vidljiv rezultat

▲ Povratak na vrh