Anakronizam kao tema kampanje za Louis Vuitton torbice

Louis Vuitton anakronistička kampanja
26.03.2020.

Zanimljivi kolaži poznate modne kuće

Luksuzna modna kuća Louis Vuitton u svojoj je kampanji za žensku kolekciju namijenjenu sezoni jesen/zima 2020. predstavila seriju fotografija koju čine vizualno vrlo interesantni kolaži bazirani na anakronizmu (osoba, običaj, ideja, događaj i sl. koji je stavljen u epohu kojoj ne pripada).

Louis Vuitton kampanja za sezonu A/W 2020.

Louis Vuitton tako je u kolažima na zanimljiv način spojio modu i umjetnost, a na fotografijama glavnu riječ vode nove torbice renomirane francuske modne kuće s potpisom Nicolasa Ghesquièra, kreativnog direktora zaduženog za ženske kolekcije. Na kolažima se nalaze ikonične Louis Vuitton torbice kao što su Keepall, Petite Malle ili Dauphine zajedno s portretima iz prošlosti renomiranih autora kao što su Rubens ili Stieler. Fotografije su korištene kako bi najavile show modne kuće početkom ožujka koji je održan netom prije širenja pandemije. Kolekcija modnih dodataka sastoji se od predivnih torbica različitih modela i veličina ukrašenih prepoznatljivim LV monogramom. Osim toga, Nicolas Ghesquière trebao je biti ko-voditelj Met Gale u svibnju, a Louis Vuitton je trebao sponzorirati izložbu Instituta pod nazivom “About Time: Fashion and Duration”, no sad je već izvjesno da će Met Gala, kao i sva ostala događanja, morati pričekati neka druga, bolja vremena.

Piše: T.L.

Fotografije: Louis Vuitton

Pročitajte i...

Kreacije koje nikad nećete moći odjenuti (čak ni ako ih platite)

Modni dizajneri su se zaigrali - što ćete obući vi, a što vaš avatar?

U ove torbice stane SVE!

Novčanik, ključevi, mobitel, maska, dezinficijens... kao da je Mary Poppins bila inspiracija za ovosezonske torbe jer u njih baš sve stane

Sportske kreacije u kojima je nemoguće baviti se sportom

Teško je zamisliti da biste se u ovim komadima zaista oznojili...

Louis Vuitton u subotu otvara svoj prvi restoran

Kulinarska avantura legendarne francuske kuće

Louis Vuitton kampanja kao posveta SF romanima iz 70-ih

Serija fotografija sa zvjezdanom postavom

Tko je kupio drugi najveći dijamant na svijetu?

Čini se da jedan od najpopularnijih luksuznih brendova ulazi na tržište skupocijenog nakita

▲ Povratak na vrh