Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama: PR trik ili novi oblik luksuza

07.01.2021.

Što znači odustajanje od društvenih mreža u digitalno doba?

Vijest koja je iznenadila modni svijet i njegove ljubitelje: talijanski brend Bottega Veneta izbrisao je svoje profile na Instagramu i Twitteru te svoju Facebook stranicu ostavio potpuno praznom. Nakon godine u kojoj je digitalna prisutnost značila sve: internetska kupovina dosegla je nove rekorde, a profili modnih kuća na društvenim mrežama omogućavali su dosad nezamislivo povezivanje s klijentima i fanovima. I dok smo se tijekom protekle godine nagledali online modnih revija, TikTok modnih izazova te svjedočili izletima modnih dizajnera u neistražene virtualne svjetove videoigrica, čini se da je Bottega Veneta krenula u sasvim drugačijem smjeru.

Kreativni direktor Bottege Daniel Lee već je ranije izjavio da ga ne privlače digitalne prezentacije kolekcija te je održao tajnu modnu reviju, koja je tek par mjeseci kasnije predstavljena javnosti: “Išao sam unatrag i razmišljao o počecima modnih revija. Ideja o reviji u salonu činila se mnogo intimnijom i osobnijom.”

No najnoviji potez otišao je mnogo dalje od revije za probrane uzvanike jer digitalno nestajanje u svijetu koji se sve više oslanja na virtualna iskustva doima se kao hrabar čin, ali istovremeno i nezamislivi luksuz. Vratiti fokus na sam dizajn, usmjeriti klijente na butike kao hramove mode i osmišljenog stila života novi je stari pristup u modnom svijetu. No radi li se o analognoj revoluciji u digitalnom svijetu, promišljenom marketinškom triku, pauzi za rebranding ili davanje klijentima moći za kreiranje fashion statementa kojima će se posredno uključiti na digitalne platforme, još nije poznato. Ono što jest poznato je činjenica da je Bottega Veneta tražila novu osobu za poziciju global social media managera, pa nam do novih strategija ne preostaje ništa drugo nego uživati u Botteginim fan accountovima na Instagramu i cool kombinacijama modnih znalaca.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Blurred Lines: Kome zapravo pripada naša slika?

U društvu razlomljenom u kadrove, u kojemu je privatnost gotovo arhaičan koncept, kome zapravo pripada naš lik i djelo? Nedavno je temu otvorila model, glumica i ultimativna „hot girl“ generacije Emily Ratajkowski u povodu knjige osobnih eseja koju priprema za objavu. Opisujući niz nevjerojatnih situacija u kojima su drugi ljudi slobodno, legalno i beskrupulozno uspjeli profitirati od njezina lika, mimo njezine volje i znanja, Ratajkowski nas inspirira da preispitamo lakonski pristup kulturi pretjeranog dijeljenja.

Napokon javno predstavljena tajna revija Bottege Venete

Tajna revija održana u rujnu pokazala kako možemo naći inspiraciju u svemu što nas okružuje čak i u najtežim vremenima

Profil na društvenim mrežama koji vraća vjeru u čovječanstvo

Kako to izgleda kad se ljudi na društvenim mrežama okupe u zajednicu?

Nanny Fine - neočekivana modna inspiracija 2020.

Modnu inspiraciju potražile smo u camp ikoni 90-ih i pronašle komade od umjetnog krzna koji vrište: Miss Fiiiiine!

U ove torbice stane SVE!

Novčanik, ključevi, mobitel, maska, dezinficijens... kao da je Mary Poppins bila inspiracija za ovosezonske torbe jer u njih baš sve stane

▲ Povratak na vrh