Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama: PR trik ili novi oblik luksuza

07.01.2021.

Što znači odustajanje od društvenih mreža u digitalno doba?

Vijest koja je iznenadila modni svijet i njegove ljubitelje: talijanski brend Bottega Veneta izbrisao je svoje profile na Instagramu i Twitteru te svoju Facebook stranicu ostavio potpuno praznom. Nakon godine u kojoj je digitalna prisutnost značila sve: internetska kupovina dosegla je nove rekorde, a profili modnih kuća na društvenim mrežama omogućavali su dosad nezamislivo povezivanje s klijentima i fanovima. I dok smo se tijekom protekle godine nagledali online modnih revija, TikTok modnih izazova te svjedočili izletima modnih dizajnera u neistražene virtualne svjetove videoigrica, čini se da je Bottega Veneta krenula u sasvim drugačijem smjeru.

Kreativni direktor Bottege Daniel Lee već je ranije izjavio da ga ne privlače digitalne prezentacije kolekcija te je održao tajnu modnu reviju, koja je tek par mjeseci kasnije predstavljena javnosti: “Išao sam unatrag i razmišljao o počecima modnih revija. Ideja o reviji u salonu činila se mnogo intimnijom i osobnijom.”

No najnoviji potez otišao je mnogo dalje od revije za probrane uzvanike jer digitalno nestajanje u svijetu koji se sve više oslanja na virtualna iskustva doima se kao hrabar čin, ali istovremeno i nezamislivi luksuz. Vratiti fokus na sam dizajn, usmjeriti klijente na butike kao hramove mode i osmišljenog stila života novi je stari pristup u modnom svijetu. No radi li se o analognoj revoluciji u digitalnom svijetu, promišljenom marketinškom triku, pauzi za rebranding ili davanje klijentima moći za kreiranje fashion statementa kojima će se posredno uključiti na digitalne platforme, još nije poznato. Ono što jest poznato je činjenica da je Bottega Veneta tražila novu osobu za poziciju global social media managera, pa nam do novih strategija ne preostaje ništa drugo nego uživati u Botteginim fan accountovima na Instagramu i cool kombinacijama modnih znalaca.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Kraj jedne ere: Kako je selfie postao sinonim za selfish… i što pandemija ima s tim

Jeste li primijetili promjenu na društvenim mrežama? Nakon godina probijanja kroz nepregledne gomile fotošopiranih autoportreta, napućene usnice i Bambi eyes počinju nestajati s radara virtualne zbiljnosti. To je vrlo vjerojatno jedina pozitivna stvar koja nam se dogodila u 2020.

'Izgledaš umorno...' - Bella odgovorila na komentar koji nitko nikad ne želi čuti

U najnovijem izdanju svakodnevne torture nerealnih očekivanja...

Pomaknuta klasika: 7 komada koji čine bazu (odvažne) elegantne garderobe

Drugačiji pogled na kaput u neutralnim tonovima, baloner, malu crnu haljinu...

Lindsay Lohan pomogla LGBTQ obožavateljici da se outa roditeljima

Slavna glumica pružila podršku djevojci koja se odlučila na veliki korak

Grinč možda nije ukrao Božić, ali modnu industriju obojio je kako njemu paše

Mislili smo da su ove nijanse anomalija uoči Božića, no pojavljuju se novi komadi u Grinch zelenoj...

▲ Povratak na vrh