Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama: PR trik ili novi oblik luksuza

07.01.2021.

Što znači odustajanje od društvenih mreža u digitalno doba?

Vijest koja je iznenadila modni svijet i njegove ljubitelje: talijanski brend Bottega Veneta izbrisao je svoje profile na Instagramu i Twitteru te svoju Facebook stranicu ostavio potpuno praznom. Nakon godine u kojoj je digitalna prisutnost značila sve: internetska kupovina dosegla je nove rekorde, a profili modnih kuća na društvenim mrežama omogućavali su dosad nezamislivo povezivanje s klijentima i fanovima. I dok smo se tijekom protekle godine nagledali online modnih revija, TikTok modnih izazova te svjedočili izletima modnih dizajnera u neistražene virtualne svjetove videoigrica, čini se da je Bottega Veneta krenula u sasvim drugačijem smjeru.

Kreativni direktor Bottege Daniel Lee već je ranije izjavio da ga ne privlače digitalne prezentacije kolekcija te je održao tajnu modnu reviju, koja je tek par mjeseci kasnije predstavljena javnosti: “Išao sam unatrag i razmišljao o počecima modnih revija. Ideja o reviji u salonu činila se mnogo intimnijom i osobnijom.”

No najnoviji potez otišao je mnogo dalje od revije za probrane uzvanike jer digitalno nestajanje u svijetu koji se sve više oslanja na virtualna iskustva doima se kao hrabar čin, ali istovremeno i nezamislivi luksuz. Vratiti fokus na sam dizajn, usmjeriti klijente na butike kao hramove mode i osmišljenog stila života novi je stari pristup u modnom svijetu. No radi li se o analognoj revoluciji u digitalnom svijetu, promišljenom marketinškom triku, pauzi za rebranding ili davanje klijentima moći za kreiranje fashion statementa kojima će se posredno uključiti na digitalne platforme, još nije poznato. Ono što jest poznato je činjenica da je Bottega Veneta tražila novu osobu za poziciju global social media managera, pa nam do novih strategija ne preostaje ništa drugo nego uživati u Botteginim fan accountovima na Instagramu i cool kombinacijama modnih znalaca.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Filtrirane i editirane fotke na društvenim mrežama mogle bi biti kažnjive

Novi zakon propisuje da se uz obrađene fotografije pojasni kako su točno izmijenjene

Je li digitalni detox realističan?

Nakon što su u vrijeme lockdowna društvene mreže doživjele porast korištenja od preko 40%, sve se više ljudi, uključujući i brojne celebove odlučuje odmoriti uz ugašeni internet

Kraj jedne ere: Kako je selfie postao sinonim za selfish… i što pandemija ima s tim

Jeste li primijetili promjenu na društvenim mrežama? Nakon godina probijanja kroz nepregledne gomile fotošopiranih autoportreta, napućene usnice i Bambi eyes počinju nestajati s radara virtualne zbiljnosti. To je vrlo vjerojatno jedina pozitivna stvar koja nam se dogodila u 2020.

rosie huntington-whiteley

Nose se mini haljine po uzoru na Rosie HW i Hailey Bieber

Donosimo 10 haljina koje utjelovljuju ovaj kalifornijski chic

Zašto lažne vijesti, mračne istine i teorije zavjere doživljavaju svoje zlatno doba?

Ptice ne postoje, zemlja je ravna ploča, koronavirus je urota Billa Gatesa kojom će nas pretvoriti u šišmiše, a Meghan Markle je robot. Čini se da teorije zavjere ovih dana doživljavaju svoje zlatno doba šireći se osobito među sve mlađim ljudima, a osim što potenciraju sukobe, šire paranoju i dezinformacije, ujedno rapidno uništavaju bliske međuljudske odnose. O čemu je riječ i kako se boriti s prodorom tih iščašenih paralelnih stvarnosti?

▲ Povratak na vrh