Bottega Veneta za toplu sezonu predviđa samo chic

31.01.2020.

Nova kampanja obožavane modne kuće

Otkako je na mjesto kreativnog direktora talijanske modne kuće Bottega Veneta zasjeo mlađahni Daniel Lee, brend je doživio svojevrsnu renesansu, a kreativni rukopis talentiranog dizajnera u kombinaciji s bogatom ostavštinom Bottege rezultirao je popularnošću koja je dosegla zvjezdane visine.

Zato nimalo ne čudi što se svaki potez Bottege Venete iščekuje s nestrpljenjem, a vizuali kampanje šire se društvenim mrežama brzinom uragana. Ništa drugačije nije se dogodilo niti nakon izlaska najnovije kampanje namijenjene sezoni proljeće/ljeto 2020., a koju je svojim objektivom snimio proslavljeni londonski fotograf Tyrone Lebon. Vizuali kampanje odražavaju ultimativni luksuz ljetovanja provedenog na jahti, uz mnogo osunčane kože, bezbrižnosti, ali i mnogo stila. U kampanji, doduše, nema mnogo odjeće (što nimalo ne čudi jer ipak je ljeto), a glavnu riječ vode kožnate sandale s legendarnim intrecciato vezom u nijansama poput zelene ili, trenutno silno popularne, lavande. Kao zaštitna lica kampanje pojavljuju se muze Bottege Venete Mica Argañaraz i Edoardo Sebastianelli koji su odradili svoj dio posla i više nego sjajno – zbilja je teško ne poželjeti teleportirati se na jahtu negdje usred oceana i upijati sunce noseći samo nove Bottega sandale. Nova Bottegina kolekcija definitivno je defincija chica, ali i ljeta za koje želimo da traje zauvijek!

 

Piše: T.L.

Fotografije: Bottega Veneta

Pročitajte i...

Matrix division: izbor najboljih kožnih kaputa

Seksi drama kožnog kaputa ostvaruje svoj puni potencijal u našem shopping vodiču

Milenijalci preuzimaju kormilo modne industrije

Smjena generacija u modnom svijetu

Hoćemo li u ovoj sezoni biti opsjednuti novim Botteginim torbama?

Daniel Lee na milanskom tjednu mode predstavio svoju viziju nadolazeće sezone

▲ Povratak na vrh