Boudoir predstavlja novu bajkovitu kolekciju

08.01.2018.

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i "impresionističkih" printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao rukopis pod imenom Boudoir

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i  pret a porter komada u službi da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije “Spell to Sell”.

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Boudoir kolekcija “Spell to Sell”, prezentirana je inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji sa najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Tekst i foto: PR

Pročitajte i...

ogrlice

Kako nositi nanizane ogrlice po uzoru na fashionistice?

EmRata, Dua Lipa, Bella i Riri obožavaju kombiniranje različitih oglica, a jasno je i zašto: izgleda vrlo cool!

Retro drama za suvremen modni statement

Velike kragne za outfite za pamćenje

5 savršenih glam kombinacija za proljeće

Pet proljetnih outfita za odvažne žene kojima nećete moći odoljeti

Trend alert: Puf rukavi

Dodajmo volumen - rukavima!

Novi proljetni uniseks broj Magazina StoryBOOK je na kioscima!

StoryBOOK slavi vrijeme koje tek dolazi, kroz nostalgiju, hedonizam i aktivizam, heroine novog doba i zarazni plesni optimizam.

▲ Povratak na vrh