Budućnost je ovdje: digitalna kampanja stranice Mytheresa posvećena je novoj Valentino torbici

29.05.2019.

Novi modni dodatak već je u prodaji

Danas je asortiman modnih dodataka stranice Mytheresa nadopunjen dugoočekivanim ekskluzivnim novitetom – Valentino Garavani VRING torbom, stvorenom u suradnji s Maison Valentino. Autor modela je kreativni direktor kuće Pierpaolo Piccioli.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mytheresa (@mytheresa.com) on

 

Britanski umjetnik Thomas Webb je odgovoran za digitalnu kampanju, poznat po korištenju real-time podataka za stvaranje digitalnih djela. Razvio je koncept od tri dijela koji neprimjetno ujedinjuje fizička i digitalna područja – baš kao i Mytheresa.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Salon Privé Magazine (@salonprivemag) on

 

Glavni uloga u video kampanji je pripala modelu Daberechi Ukoha-Kalu, koja glumi ženu koja živi u svijetu budućnosti, gdje možete naručiti Vring torbu sa stranice Mytheresa jednostavnim dodirom interaktivnog zrcala.

 

 

Piše: N.B.
Fotografije: Valentino/Instagram

Pročitajte i...

Lady Gaga u kombinaciji u kojoj je nismo očekivali vidjeti. Ili?

Zaboravite na Rihannino hodanje po rešetkama, donosimo Lady Gagu na kaldrmi

Veliki Milano Fashion Week report: 6 zapaženih trendova

Ready-to-Wear kolekcije talijanskih dizajnera najavile što ćemo nositi sljedeće sezone

Back to basics: Crno-bijela Valentinova ready-to-wear kolekcija

Pogled u novu kolekciju Pierpaola Picciolija u kojoj se sve vrti oko dramatičnih kontrasta i rezova

Dizajnerski trendovi vjenčanica kao da poručuju: "Go big or go home"

Unutar svoja četiri zida, dizajneri su maštali o raskoši

Pada nam na pamet vrlo malo osoba koje bi se usudile prošetati u ovim Valentino cipelama

Pierpaolo Piccioli predstavio Valentino haute couture kolekciju koja spaja minimalizam i fetišizam

Ovog proljeća obožavamo bluze sa statement rukavima

Pronašli smo sjajne komade iz dizajnerske i high street ponude

▲ Povratak na vrh