Burberry nakon 20 godina ima novi logo!

06.08.2018.

Tisci je svoju Burberry eru najavio novim uzorkom i logom

Dok čekamo njegovu premijernu kolekciju za Burrbery koju će predstaviti ovog rujna na Londonskom tjednu mode, Tisci nas je iznenadio novim vizualnim identitetom brenda. Navikli na sad već legendarni karirani uzorak koji je desetljećima diljem svijeta pronosio elitni imidž i poželjan status, malo bi bilo reći da smo očekivali ovakvu promjenu. Novi logo i monogram su djelo grafičkog dizajnera Petera Savillea, poznatog po vrhunskim omotima glazbenih albuma i ploča, ali i aktualnog Calvin Klein loga. Zanimljivi uzorak sastoji se od inicijala Thomasa Buberrya, osnivača brenda, u Burrbery narančastoj, bež i bijeloj, dok je novi logo u potpunosti pročišćen i pojednostavljen. Prva je ovo promjena nakon gotovo dvadeset godina, otkada je 1999. iz naziva Burberry’s izostavljen “s” i najavljuje novu Burberry eru koju sada, nakon predstavljanja novog identiteta, iščekujemo još nestrpljivije.

 

Objavu dijeli Burberry (@burberry) Kol 2, 2018 u 4:57 PDT

Objavu dijeli Burberry (@burberry) Kol 2, 2018 u 2:34 PDT

 Piše: Maja Karnik

Foto: Instagram/ Burberry

Pročitajte i...

Dossier baloner: burna povijest modnog klasika

Pojavljuje se u proljeće i jesen. Pomalo strog, ali neodoljiv, kako ženama tako i muškarcima

Što čeka Givenchy nakon odlaska Clare Waight Keller?

Igra modnih glazbenih stolica nastavlja se unatoč trenutnoj situaciji!

Obožavamo sve torbe iz Burberry kolekcije za proljeće!

Topla sezona u znaku britanske modne kuće

Top 5 revija s londonskog tjedna mode

Kako su svoje nove kolekcije prezentirali omiljeni dizajneri

Dočekajte sezonu balonera spremni: 20 divnih high street i high end primjeraka

U potrazi za savršenim proljetno-jesenskim suputnikom

▲ Povratak na vrh