Burberry postaje 100% održiv

24.09.2019.

A kariranom ni traga

Iako se već osvrćemo na milanski Modni tjedan, vrijedi naglasiti jednu kolekciju s londonskog prethodnika. Osim što smo po prvi puta vidjeli revije otvorene za širu javnost, veliki se naglasak, eksplicitnije nego na ostalim tjednima, stavio na održivost. A tko će drugi predvoditi ovu inicijativu u Londonu, ako ne najbritanskiji od svih brendova, Burberry? Ranije su ove godine potpisali Modni pakt G7 i zaista ga se odlučili držati te promijeniti sve iz korijena ne bi li uspjeli u naumu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on


Iako Burberryjev karir može parirati Union Jacku kada je riječ o britanskoj prepoznatljivosti, ove se sezone mogao vidjeti tek na podstavama nekoliko kaputa. Riccardo Tisci, u istom duhu promjene, sve je kombinacije pročistio, a tartan zamijenio mediteranskim uzorcima. Je li čudno da je Burberry sada bolji, iako izgleda kao talijanska modna kuća?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on


Krojena odijela napokon su ponovno in, a Tisci je jedva čekao: zasukao je rukave i izbacio niz gracioznih, ali praktičnih kostima kao iz kakvog milanskog butika: lagane, ozbiljne, s daškom sofisticiranog seksipila. Njima nasuprot, sportske lookove na koje bi i Wang bio ljubomoran. Lijepo ih je čitko odvojio te povezao haubastim šeširima á la Sluškinjina priča. Njegov afinitet prema modernim materijalima i krojevima napokon je došao do izražaja uz priču brenda koji gleda u budućnost te do 2022. postaje absolutno odživ. U Givenchyju je brusio svoje krojačko umijeće, a u Burberryju ga je uspio pokazati tek u trećoj kolekciji, no čini se kako je to bio upravo savršen trenutak!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on


Od najstisnutijih buržujki i buržuja do najnaoštrenijih alternativki i alternativaca, svi smo pozvani da pomognemo u ispravljanju dugoročnih pogreški naše prošlosti. Modne teorije porijekla poput trickle-upa i trickle-downa više nisu tako bitne, već smo svi složni da trebamo spasiti što se spasiti da, dok nije prekasno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on


Važnost da poruka bude prenesena upravo putem modne kolekcije leži u dvije činjenice: moda filtrira i odabire kulturne fenomene i servira ih javnosti, koja ju zatim prati, te je svaki naglasak na održivost prijekopotreban putem ovoga medija. Druga je činjenica da moda kao primijenjena, nasuprot lijepoj umjetnosti, ima katarzični učinak pročišćenja koji traje kudikamo dulje, jer se kao takva konzumira mnogo dulje od umjetničkog djela. Odijelo, naravno, ne čini čovjeka, no ne možete poreći da vas dobra modna kombinacija transformira na više načina. Ne samo estetski, već idejno i karakterno. Kada iza takve kombinacije stoji ideja o očuvanju, ona se putem ruha i prenosi, a ova je kolekcija savršen primjer.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Ako volite oversized siluetu, ruski brend Monochrome će vas oduševiti!

Streetwear brend iz Moskve koji svoje poslovanje temelji na održivosti i etičnosti

50 nijansi bež: kako Rosie, Irina, Pernille i druge stylish žene nose bež komade

Izabrali smo najbolje tonalne outfite koje ćemo rado kopirati

Dossier baloner: burna povijest modnog klasika

Pojavljuje se u proljeće i jesen. Pomalo strog, ali neodoljiv, kako ženama tako i muškarcima

▲ Povratak na vrh