Charlie design – nova kampanja za trideset godina

07.06.2017.

"Lori Was Here" naziv je kampanje kojom dizajnerica slavi jubilej

Prepoznatljiva Loredanina estetika, arhitektonske forme, dekonstrukcija i monokolor u ovoj potpuno bijeloj priči djeluju gotovo trodimenzionalno. Sama kolekcija nastala je iz prerađenih oblika prijašnjih sezona te predimenzioniranim formama, perforacijama i dekonstrucijskim elementima dobila novi život koji funkcionira vanvremenski.

 

 

Gotovo cijela kolekcija rađena je od tyveca, materijala koji imitira papir i djeluje u sprezi sa svilenim organdijem, prema načelu hightech vs. prirodno. Loredana svoje priče gradi promišljeno a njena je estetika zauvijek vezana uz crnu boju. Međutim, u ovoj priči bijela ostavlja dojam dubine i nevjerojatne slojevitosti, čak i u najjednostavnijim formama.

 

 

Suradnja Charlija i Mare Milin doista nema granice te možemo reći da raste sa svakom novom pričom.

Fotografije: Mare Milin

Pročitajte i...

Nova kampanja Charlie Design: One Night/ Te noći

Kampanja predstavlja nastavak nagrađivane ljetne kampanje One Day _ Jednom.

Moda ili stil? - Judita Franković Brdar, Juraj Zigman, Loredana Bahorić i Ksenija Vrbanić odgovaraju

U susret ELLE Style Awards powered by H&M pozabavili smo se stilskim odrednicama

Avangardna modna bajka Loredane Bahorić

Mare Milin i Charlie Design predstavljaju još jednu genijalnu crno-bijelu kampanju

Razgovarali smo s Loredanom Bahorić povodom nove kampanje

Ujedinjenom vizijom Charlie i Spirit by TB odnosno Loredana i Tomislav Bahorić predstavljaju svoju ljetnu kolekciju naziva Avantgarde Family

▲ Povratak na vrh