Church’s najavljuje najveći trend ovog ljeta – ležernost

03.02.2020.

Nova kolekcija za toplu sezonu

Ako je suditi po najnovijoj kampanji legendarnog britanskog brenda Church’s, u predstojećoj će se toploj sezoni najviše nositi ležernost, neopterećenost i lakoća postojanja. Upravo tu vibru odražavaju najnoviji vizuali kampanje namijenjene sezoni proljeće/ljeto 2020., a koju je svojim objektivom snimio fotograf Brett Lloyd.

Kampanja je, naime, snimljena na engleskoj obali u gradiću St. Ives, modeli nose odjevne kombinacije u pomalo retro stilu (koji podsjeća na stare ljetne fotografije i neodoljivo priziva ljeto), a opuštene ljetne stylinge potpisuje stilist Giovanni Dario Laudicina. Odjeća u svijetlim i bež nijansama sjajno pristaje cipelama iz najnovije Church’s kolekcije, od kožnatih gležnjača, loaferica, klasičnih muških cipela pa sve do ženskih sandala. U novoj kolekciji za toplu sezonu našle su se i tenisice vrlo modernog izgleda što je posebno nespecifično za jedan brend kao što je Church’s koji vezujemo uz tradiciju, klasiku te bezvremensku estetiku i kvalitetu. Naravno, dobra je strana što se i brend koji datira iz 1873. spreman promijeniti kako bi zadovoljio standarde suvremenog društva. Kako bilo, čini se kako će ovog ljeta Church’s voljeti i klasičari i trendseteri.

 

Piše: T.L.

Fotografije: Church’s

Pročitajte i...

Kožna jakna: Povijest jednog odjevnog komada

Od borbenih aviona preko leđa zločestih momaka do stilske klasike

Boudoir: "Prkosne haljine"

Dizajnerice Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević ljepotom veličanstvenih kreacija liječe naše teške misle uzrokovane koronakrizom

Ako volite oversized siluetu, ruski brend Monochrome će vas oduševiti!

Streetwear brend iz Moskve koji svoje poslovanje temelji na održivosti i etičnosti

Tko su modne žrtve? I što to žrtvuju?

Mala povijest modnih žrtava

Obožavamo badiće iz nove Zimmermann kolekcije

Popularni brend izbacio kolekciju za toplu sezonu

▲ Povratak na vrh