Dieselova digitalna kampanja za proljeće 2016.

14.01.2016.

Nova kampanja popularnog brenda zanimljiv je komentar sveprisutne digitalne kulture online življenja

Diesel kampanja za proljeće/ljeto 2016. komentar je naše digitalne kulture, pripadajućih #slogana i divnih apsurdnosti našeg ponašanja online i offline.

“Naši svijetovi, online i offline, potpuno su isprepleteni” – priča umjetnička direktorica brenda, Nicola Formichetti – “Digitalno je sada stvarnije od stvarnosti. Emoji su postali novi Esperanto, univerzalni jezik kojim pričaju milijuni ljudi.”

DIESEL_DENIM_HE_SHE_DPS

DIESEL_INTIMATES_COUPLE_DPS

Osim odličnih fotografija, kampanja obuhvaća i seriju zabavnih video isječaka koji pokazuju “cyber” flertanje, potpuno nerealne selfieje, online shopping i korištenje Tindera – jasno je kako su društvene mreže bile inspiracija ovoj zanimljivoj kampanji.

Foto: Press

Pročitajte i...

DIESEL Holiday 2019 u cyber punk podzemlju

Cyber punk senzibilitet i underground hakerski svijet u Dieselovoj Holiday kolekciji

Hora Plus Diesel satovi tajna su svake savršene kombinacije

...a ujedno su i idealan poklon s kojim ćete razveseliti svoje najdraže

Futuristički modeli u najnovijoj kolekciji Diesel satova

Odvažan i buntovan, Diesel ne slijedi trendove - on ih stvara

Diesel kolekcija nakita za odvažne i buntovne

Diesel predstavlja Pillar, Concrete i Cutout Mohican kolekcije nakita

DIESEL & DJ nove generacije - Steve Aoki

Svjetski superstar DJ Steve Aoki u ulozi Diesel ambasadora

Diesel satovi koje ćemo obožavati ovog proljeća

Nova kolekcija Hora Plus Diesel satova: savršen spoj vojničkog i sportskog stila

▲ Povratak na vrh