ELLE intervju: Sabina Socol

26.10.2020.

Pariška stilska ikona otkrila nam je sve o novoj capsule kolekciji u suradnji s brendom b.Fleurs!

Pletenina se posljednjih sezona polako, ali sigurno prebacila iz komada kojeg obožavaju naše bake u „must-have items“ koje nose najcool cure. Posebno su trendi koordinarani pleteni kompletići, a najpoželjnije primjerke pronaći ćete u tek izašloj capsule kolekciji koju su ko-dizajnirale pariška modna novinarka i influencerica Sabina Socol i osnivačica te kreativna direktorica  brenda b.Fleurs Moni Wang. Svaki od 5 komada kolekcije već vidimo u svojem ormaru, a Sabina nam je u eksluzivnom razgovoru otkrila kako je došlo do ove zanimljive suradnje te na koji je način ona planira nositi. Popričali smo i o nedavno završenom pariškom tjednu mode, a ako vas zanima ostatak, znate što morate učiniti!

Vjerojatno često dobivaš ponude za modne suradnje (sjećamo se npr. odlične prošlogodišnje capsule kolekcije za brand Rixo). Kako si se odlučila na suradnju s b.Fleurs? Što ti se svidjelo kod ovog brenda?

Odmah mi se svidio b.Fleurs, čim sam otkrila brend,  jer sam jednostavno pomislila kako njihova odjeća savršeno odgovara mome osobnom stilu. Oni su up-and-coming novi modni brend sa super talentiranom dizajnericom (Moni) koja ima slične inspiracije i modnu estetiku kao i ja!

Kolekcija je dizajnirana na daljinu, za vrijeme lockdowna. Kako je to funkcioniralo?

Prvo smo odlučile koliko komada želimo zajedno dizajnirati. Ono što mi se posebno svidjelo kod ove suradnje (a to je ono što i obično tražim kod bilo koje suradnje) je činjenica da sam imala slobodu dizajnirati što god želim. Bez ikakvih ograničenja. Tako da sam jednostavno dizajnirala ono što bih ove jeseni željela odjenuti, te sam to predložila Moni, i tako je krenuo proces izrade kolekcije. Sve to uz pomoć Zooma i odličnog prevoditelja, naravno :).

Što je inspiriralo kolekciju?

B.fleurs je brend ispiriran vintage estetikom, a ima i romantičnu notu. Bilo mi je važno da kolekcija korespondira identitetu b.Fleursa, ne samo mom osobnom. Do tada sam bila vidjela samo njihovu proljetno/ljetnu odjeću, pa zapravo nisam znala kako će prenijeti svoj stil u jesen. Ali mislila sam da bi bilo cool kada bi dizajnirali kolekciju pletenine inspiriranu šezdesetima i sedamdesetima.

Sviđa nam se paleta boja: nježne pastele i neutralne nijanse. Kako ste se odlučili baš za te boje?

To su boje koje i obično nosim cijele godine i privlače me. Također smo željeli da kolekcija bude puna boja jer one daju posebni sjaj komadima, a i odgovaraju estetici brenda. Ne mogu zamisliti da b.Fleurs dizajnira komade crne ili bilo koje tamne boje. Ove nijanse u skladu su s njihovim romantičnim štihom.

Prvenstveno te poznajemo kao stilsku ikonu. Moramo te zato pitati: daj nam par smjernica kako kombinirati komade kolekcije… Kako ih ti planiraš stilizirati?

Meni je to prilično jednostavno, jer se zapravo uvijek oblačim na isti način…Imam istu „uniformu“ već godinama: slatki top ( dakle jedan iz kolekcije) nosim sa trapericama visokog struka, čizmama na visoku petu te oversized kaputom. Isto vrijedi i za haljinu iz kolekcije, samo nju bih nosila sa čizmama do koljena :).

Bavila si se modnim novinarstvom, tako da si navikla promatrati kolekcije iz tog, novinarskog ugla. Je li to iskustvo na neki način imalo utjecaja kad si dizajnirala kolekciju?

Zapravo ne. Za sve suradnje koje radim s brendovima, prva stvar na koju pomislim je „što želim nositi ove sezone?“ ili „ što me oduševljava u modi ovih dana“. To je glavna stvar. Na ovu novu suradnju zapravo najveći utjecaj imale su upravo sve prijašnje. Preko njih sam naučila razmišljati o tome što žene poput mene žele odjenuti i koji bi se komadi mogli dobro prodavati.

Tjedni mode su nedavno završili. Pariški je imao dosta revija uživo, unatoč trenutnoj situaciji. Jesi li pohodila koju reviju ili si većinom gledala online? Što misliš kako je prošla ova sezona?

 Mislim da je važno da modna industrija nije stala i bilo mi je drago što sam imala priliku posjetiti neke revije, gdje su sve sanitarne mjere opreza bile na visokoj razini. Svi pokušavaju proći ovo razdoblje bez da zapravo znaju što će se dogoditi sa zdravstvenom i ekonomskom krizom, tako da ako možemo doprinijeti situaciji podupirući brendove do kojih nam je stalo, mislim da to može biti samo dobra stvar.

Teško je ovih dana bilo što planirati, ali reci nam za kraj na čemu radiš trenutno. Planiraš li neke nove suradnje?

Imam neke uzbudljive projekte koji stižu krajem godine, te sljedeće godine, ali ne mogu ništa reći da se ne ureknem ;)

Piše: Jasna Rausavljević

Foto: Instagram (b.fleurs_official, sabinasocol), kampanja Ludovic James Dias

Pročitajte i...

marijana batinić

Marijana Batinić u ulozi IKone: 'Žena se mora osjećati dobro u svojoj koži, bez obzira na to u kojoj je životnoj fazi'

Nakon što su javnost nedavno zainteresirale sneak peekom u kolekciju IKona, voditeljica Marijana Batinić, dizajnerica Kristina Burja i stilistica Iva Gradišer predstavljaju modnu kampanju koja je zaokružila ovu jedinstvenu priču o samopouzdanju, samoodrživosti i prijateljstvu

Filtrirane i editirane fotke na društvenim mrežama mogle bi biti kažnjive

Novi zakon propisuje da se uz obrađene fotografije pojasni kako su točno izmijenjene

link by ogi

Must-have komadi za ljeto s potpisom LINK by Ogi

Dobro poznato lice na modnoj sceni Ogi Antunac ima zanimljive ljetne komade koje donosi na novi Elle Boutique

Nedostaju vam putovanja? Donosimo mali modni eskapizam u europske metropole

Modne blogerice izravno prenose kulturu gradova u kojima žive svojom estetikom i stilom

ahluwalia x ganni

Neobična modna suradnja s održivim predznakom: Ahluwalia x Ganni

Ključne riječi koje opisuju ovu kolekciju: održiva moda i londonska klupska scena

▲ Povratak na vrh