Francuski Celine jesen vidi u crno-bijelom rock’n’roll ruhu

14.08.2019.

Nova kampanja pod palicom Hedija Slimanea

Francuska modna kuća Celine izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu hladnoj sezoni jesen/zima 2019., a koja nosi naziv 16th Collection.

Crno-bijele vizuale kampanje snimio je sam Hedi Slimane, kreativni direktor poznate modne kuće, talentirani modni dizajner koji je počeo kreirati imidž i estetiku brenda početkom 2018. godine, nakon što je s čela modne kuće otišla Phoebe Philo, dizajnerica koju je publika obožavala i smatrala neodvojivim dijelom Celinea.

 

Slimaneova vizija za nadolazeću hladnu sezonu, ako je suditi po vizualima najnovije modne kampanje, uključuje chic modne dodatke i odjevne komade od tvida, mnogo pletiva, sunčane naočale u aviator stilu, visoke čizme i elegantne kapute. Kolekcija je začinjena Hedijevom omiljenom rock and roll, pomalo buntovnom estetikom koja izgleda jaku kul, odvažno i mladenački.

U glavnim ulogama nalaze se modeli Karo Laczkowska i Lara Mullen, a fotografije koje je snimio sam Slimane odlično odražavaju stil u kojem navigira poznati francuski brend. Njegova predanost rock and roll stilu, koliko god se on razlikovao od estetike Phoebe Philo, dosad je sigurno osvojio neke nove poklonike, a najnovija kolekcija koju je servirao Celine doći će im kao prava poslastica.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Celine

Pročitajte i...

Ove sunčane naočale su apsolutni hit sezone

Ne mogu im odoljeti ni strane ni domaće influencerice

Povratak Phoebe Philo?!

Molimo se modnim bogovima da je ovo istina!

ELLE Countdown: 10 trenutaka na modnoj pisti koji su obilježili ovo desetljeće

Ako ste propustili ove ključne momente, vjerojatno ste prespavali dekadu!

Najjači otrov krije se u malim bočicama

Sve o trendu minijaturnih torbica

Voluminozni i ženstveni komadi s kojima samopouzdano ulazimo u jesen!

Nikad odvažnija kolekcija dizajnerice Diane Viljevac

▲ Povratak na vrh