Gucci umjesto pozivnica za reviju poslao košare organskog voća i povrća

20.07.2020.

Kvrgave tikvice i mirisne breskve s potpisom talijanskog modnog diva

Fashion industrija je, kao što već dobro znate, jedan od najvećih zagađivača naše Majčice Zemlje, a crnim statistikama ne idu u prilog gomile papira koje se troše na tiskanje pozivnica za revije na tjednima mode. Da ponovimo gradivo: svako drvo proizvodi dovoljno kisika za normalno disanje triju stanovnika našeg planeta, 93 % papira dolazi od drveća, a 50 % otpada čini papir.

Ekološka osvještenost pod hitno se mora integrirati u modnu industriju, no da sve ipak nije baš tako crno i da neki veliki brendovi ipak ponekad vode računa o ovom problemu pokazuje sljedeći primjer.

Naime, talijanski div Gucci prije nekoliko je dana umjesto pozivnica svojim uzvanicima poslao aranžmane organski uzgojenog voća i povrća! Uz košaru je priložio i poruku (pretpostavljamo da je papir recikliran, hm).

Bilo kako bilo, pozdravljamo koncept nesavršenog i estetski netretiranog (dakle organskog i zdravog) voća i povrća u Gucci paketima, kao i višeslojnu poruku koju šalju fashion zajednici.

Piše: Lana Harjaček

Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

21. ekološka akcija Think Green na Jarunu!

Održana je još jedna u nizu uspješnih ekoloških akcija Think Green, Ronilačkog kluba Roniti se mora uz National Geographic Hrvatska, Grad Zagreb te Veleposlanstvo Ujedinjene Kraljevine Velike Britanije i Sjeverne Irske u Republici Hrvatskoj.

Behind the scenes: kako se zapravo snimaju scene seksa

Učimo od koreografkinje zaslužne za fantastičnu senzualnost u seriji "Normal People"

Filmovi koji su obilježili Manola Blahnika

Brigitte Bardot, James Dean i Bette Davis su među glavnim zvijezdama Blahnikovih favorita

Power dressing: kako trendseterice definiraju (i nose) moćnu modu?

Što zapravo znači 'power dressing' novog doba i - kako izgleda? Učimo modne lekcije od trendseterica koje znaju svu moć dobrog stila…

Kampanja #EUBeachCleanUp za čišće more

Akcija čišćenja podmorja na plaži Podrače u Brelima u kampanji čija su zaštitna lica legendarni Štrumpfovi

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

▲ Povratak na vrh