Hailey Bieber i Jaden Smith zvijezde nove Levi’s kampanje

05.05.2020.

Inspirirana festivalskom sezonom, kampanja slavi duh mlade generacije. Kojoj zli virus u posljednje vrijeme ne dopušta da se zabavlja

Da nije korone, omladina diljem svijeta laštila bi cipelice za skakanje pred binama jer #festivalskasezona, no zli virus ne zagorčava život samo najstarijim članovima društva, već i mladima, tjerajući ih da ostanu kod kuće.

„Levi’s je oduvijek bio simbol osnaživanja mladih. A nemojte misliti da i oni nisu teško pogođeni ovom krizom. Pored toga što ne mogu uživati kako bi trebali u velikim životnim prekretnicama poput mature ili diplomiranja, muči ih i strah od budućnosti jer svijetu prijeti ekonomska kriza.Žive kod kuće s roditeljima, iako bi većina njih voljela da se može osamostaliti. Pred njima su nevjerojatni izazovi,  a mi smo tu da ih podržimo i damo do znanja kako smo sigurni da će njihov optimizam i identitet na kraju pobijediti “, poručili su iz kultnog brenda.

Piše: Jasmina Rodić

Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Kuća iz snova Justina i Hailey Bieber

Zavirite u mega luksuzno zdanje...

Taman kad smo pomislili da stvari kreću nabolje, 'uskrsne' najneudobniji trend iz '90-ih

Povratak trenda s kraja 1990- ih i početka 2000-ih koji nismo priželjkivali

Izolacija udvoje: kako da vam veza preživi karantenu?

Da vam prisilni medeni mjesec ne preraste u Isijavanje

Ljubav u doba korone

Dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik odlučila je dati svoj doprinos u borbi ljubavi protiv korone i osmislila mini kolekciju vjenčanica upotpunjenu šarmantnim zaštitnim maskama.

I Stella McCartney osjeća krizu: smanjila broj zaposlenih i odrekla se svoje plaće

Dizajnerica je bila prisiljena na rezanje troškova zbog pandemije, koja je i njezinom brendu nanijela ogromnu štetu

▲ Povratak na vrh