Hailey Bieber i Jaden Smith zvijezde nove Levi’s kampanje

05.05.2020.

Inspirirana festivalskom sezonom, kampanja slavi duh mlade generacije. Kojoj zli virus u posljednje vrijeme ne dopušta da se zabavlja

Da nije korone, omladina diljem svijeta laštila bi cipelice za skakanje pred binama jer #festivalskasezona, no zli virus ne zagorčava život samo najstarijim članovima društva, već i mladima, tjerajući ih da ostanu kod kuće.

„Levi’s je oduvijek bio simbol osnaživanja mladih. A nemojte misliti da i oni nisu teško pogođeni ovom krizom. Pored toga što ne mogu uživati kako bi trebali u velikim životnim prekretnicama poput mature ili diplomiranja, muči ih i strah od budućnosti jer svijetu prijeti ekonomska kriza.Žive kod kuće s roditeljima, iako bi većina njih voljela da se može osamostaliti. Pred njima su nevjerojatni izazovi,  a mi smo tu da ih podržimo i damo do znanja kako smo sigurni da će njihov optimizam i identitet na kraju pobijediti “, poručili su iz kultnog brenda.

Piše: Jasmina Rodić

Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Brend koji smo obožavali zatvara se zbog korona krize

Njujorški Sies Marjan još je jedna ekonomska žrvta COVID-19 pandemije

Moda u doba korone

Kako izgleda "novo normalno" u domaćem modnom svijetu?

Ljubav “na relaciji” – u doba korone

Fotoreportaža od Švedske do Hrvatske

Recite zbogom fashion kalendaru na koji ste navikli

Saint Laurent i Gucci podvukli su crtu

▲ Povratak na vrh